Swirls nya dammsugarpåsar.

Hey hot let's go!
Jag är ju Buzzador och får därmed erbjudanden om att prova nya produkter,ibland blir jag uttagen,ibland inte.
Det är helt gratis för man betalar med sin åsikt.
Alltså skriver om produkten,vad man tyckte,visar bilder etc.
Anyhow...
Ska testa nya dammsugarpåsar från Swirl.
Gjorda av 40% återvunnet material (det gillas starkt).
Med microPor plus anti-allergen-filter som ska fånga upp även mikroskopiska dammpartiklar,och hålla kvar dem i påsen.
Fint damm sugs upp och stannar kvar,som pollen,mögelsporer,kvalster & bakterier.
Sounds good to me,särskilt med en hund som troligtvis är allergisk mot kvalster.
Och morsan har astma,samt diverse allergier och hon hälsar ju på hos mig nästan varje dag.

Standardpåse som passar Philips,AEG,Electrolux,Volta etc.

Om du vill bli Buzzador så lägg en kommentar med din maila dress
så bjuder jag in dig.
Jag kommer inte publicera din kommentar så don't worry ifall du vill ha den privat. :)

#swirlph86 #swirl #buzzador


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0