Trött & kbt.

Hej från utmattad tant med arslet djupt begravt i soffan.
Just nattat Leeloo samt hämtat upp den sista torra tvätten från tvättstugan.
Har vart igång hela jäkla dagen och nu sitter jag här & gäspar så ögonen tåras.

Just ja, jag berättade ju sist jag tvättade om nåt pucko som satt fast ett hänglås bredvid mitt på tvättstugedörrens låsning.
Låset satt kvar även när vi gick ned senare på kvällen,så min tvätt var ju inlåst.
Kunde varken hämta den eller städa undan efter mig.
Morgonen därpå höll jag utkik efter Putte (vaktmästaren) som brukar hålla till på gården runt den tiden.
Hade tur och hittade honom!
Förklarade läget så han åkte iväg för att hämta en bultsax.
Det gick smärtfritt som tur var,pjuh.
Jag vet fortfarande inte vem som var så korkad och vad denne person tänkte.
Jävla iq-fiskpinne!

Har förresten kommit igång med KBT'n hos min psykolog.
Det är alltså enskild KBT tills jag känner att jag klarar det i grupp.
Ska dit imorgon igen,då ska vi göra massa obehagliga saker som kan framkalla ångest.
Fy fan!
Men jag brukar tänka att jag åtminstone är på rätt ställe om det skulle bli en full blown panikattack.
Anyhow...
Sist fick jag med mig lite 'hemläxa'.
Jag ska bland annat skriva upp timme för timme vad jag gör under en vecka.
Det är både jobbigt och intressant.
Jobbigt för jag lätt glömmer att skriva upp & intressant för jag själv får en överblick av mina dagar.

Nu ska jag ta igen mig en stund,vejpa och kolla lite på "Grown ups" på 6an,samt käka kladdkaka som jag bakade tidigare idag.

//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0