33 år + TWD.

Sitter och kollar säsongsavslutningen av "The walking dead"...För andra gången idag,haha.

Kollade imorse via datorn men nu är det på 9an och med svensk text.
Alltså det avsnittet,ojoj. 
Vid ett särskilt tillfälle blev det en akut känslostorm som bara sköljde över mig.
Jag grät för fullt samtidigt som jag log och pratade till karaktärerna,haha.
Shit vad jobbigt att behöva vänta så jäkla länge tills nästa säsong....ughh!!!
Efteråt var jag tvungen att skriva till Cim för att se om hon kollat klart,var tvungen att ventilera lite.
Sen när Pappa kollat under kvällen ventilerade vi lite där med.
Pjuh!
All them feelings!

Imorgon fyller jag år.
Level 33 here I come.
Shit så weird det känns,inte att fylla,och jag "känner mig inte som 33".
Det är ju en vuxen och mogen ålder...typ.
När jag var typ 17-18 någonting och såg folk i åldern jag är nu,de kändes så otroligt vuxna.
Iaf,vi halvfirade lite i helgen som var för Pappa var äntligen här.
Det var 3 lååånga veckor sedan sist,I think. 
Bakade dödschokladkaka som han och Leeloo satte ljus i,så sjöng de för mig <3
Recept på den kommer för övrigt,troligtvis imorgon.
Hade tänkt skriva ned det idag men det har vart så jäkla stressigt med allt.
Massa tvättande,städande,matlagning,hundrastning,bla bla bla.

Det blir inget riktigt firande av min födelsedag,jag orkar inte hålla på och baka tårta och annat bara för jag fyller 33 liksom.
Och det är ju bara kidsen,lillebror och morsan,alla andra släktingar är döda typ.
Eller ja,inte mina syskon men bror Micke bor ju upp mot Sthlm.
Jaja.

Förmiddagen spenderas i coachinggruppen,med föreläsning om sömn.
Jag hade hellre firat dagen med att faktiskt sova,istället för att höra på info om sagda ämnet,haha.

Nu ska jag måla klart naglarna sen krypa ned under täcket.

Nattinatt//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Grattis 🎈Men visst skojar du om att det varit stressigt att tvätta,städa, laga mat och rasta hunden 😄 Det är ju typ sånt jag får göra efter 8 timmar på jobbet 😅

Svar: Tack tack.

Jämför aldrig!
Vi har inte samma kropp och psyke,inte samma förutsättningar.
Sen vet du inte hur min dag såg ut.
Jag skriver inte ned varenda sak jag gjort.
Något som är stressigt för mig är kanske inte stressigt för dig och tvärtom.
Något som gör mig trött kanske inte gör dig trött och tvärtom.
And The list can go on forever.
Jämför aldrig.
Starsprinkle

2017-04-04, kl 10:05:07
Skrivet av: Emma

Grattis 😍😄❤

Svar: Tackar som mjukast 😘
Starsprinkle

2017-04-05, kl 14:15:34
Skrivet av: anonym

De flesta får faktiskt försörja sig och familjen genom att jobba 40 timmar i veckan och sköta hemmet laga mat och sköta husdjuren på fritiden ... Försök få till det med jobbet hos den som erbjöd dig praktik ....sen en grej till Pappa vad är det för relation är han din eller barnens Pappa 33 år jo det säger folkbokföringen men dina barn är mognare :thumbdown:

Svar: Wow,här var vi glada och positiva minsann!
Jag kan absolut svara dig....när du inte gömmer dig bakom skärmen anonymt.
Starsprinkle

2017-04-08, kl 13:53:56
Skrivet av: Emily

Alla orkar vi olika mycket.. Vi har olika förutsättningar och olika bakgrund. Grattis till dig som orkar 40 h arbetsvecka och allt annat. Vill du ha en stående ovation?

Jag blir iaf glad att du orkar, Hella. Ibland tar man fem steg framåt och tre tillbaka, men sålänge man försöker göra något är det viktigaste.

Svar: Men ja,exakt!
Jag ger aldrig upp!
Stor kram till dig!
Starsprinkle

2017-04-09, kl 00:09:35
Skrivet av: Anonym

Ser vissa som aldrig har fått känna på psykisk ohälsa, alla klarar inte av att jobba 40h, men tror ni det är självvalt ? Nej det är ett heltidsjobb att vara sjuk, man måste vara frisk för att orka vara sjuk . jag kan bli sjukt stressad av att veta att jag ska ut med hunden och handla på 1/timme sen blir jag jätte trött, men inget jag valt och inte hella i detta läget heller .. Gud gav sina tuffaste strider till sina starkaste soldater, och du är en fucking soldat hella !

Svar: Tack snälla du <3 <3
Starsprinkle

2017-05-28, kl 19:03:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0