Det kommer,det kommer.

Åh så irriterad jag blir på mig själv.

Tänkt blogga varenda dag nu ett tag men jag har aldrig ro till att sätta mig ned och få det gjort.
Och när kvällen är kommen,då det faktiskt är lugnt,då är jag oftast på tok för trött.
Tänkte att jag kan ju videoblogga det jag tänkt skriva om,då är det bara att pladdra på lite snabbt sådär...
Men det har jag hunnit glömma bort varenda dag,haha.
Jag är hopplös.

VILL ju vara mer aktiv men sen jag började i gruppen är jag helt slut både fysiskt och psykiskt.
Föreläsningen om sömn var rätt intressant och det var skönt att få förståelse gällande tröttheten.
Jag är definitivt inte ensam även om det oftast känns så.
Som mina oförstående haters här i bloggen som verkar helt tappade och inte kan fatta att människor är olika,att det inte går att jämföra min stress & trötthet med din och andras.
Vi är olika,så enkelt är det.
Det som gör dig väldigt stressad kanske är kolugnt för mig och tvärtom,etc etc. 
Tycker synd om dig/er som faktiskt inte kan greppa det.

Förresten,ska se om jag kan få två inlägg avklarade imorgon.
Dels receptet på dödschokladkakan och dels det om min födelsedag.
Har nämligen inget särskilt inplanerat imorgon,tror jag iaf ^^
Så ja,det ska bli min prio 1.

Var rädda om varandra//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: a

dödskaka låter farligt...gott :)

Svar: Den är extremt chokladig och extremt mäktig.
Men god ja ^^
Starsprinkle

2017-04-09, kl 11:00:05


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0