Gäsp!

Allt jobbigt den sista tiden har gett mig sömnproblem.

Jag har så jäkla svårt att somna på kvällarna trots att jag är jättetrött och trots att jag tar Melatonin.
Tankarna går i en fart tusen ggr snabbare än jag hinner med.
Jag försöker sysselsätta mig med diverse för att inte tänka och känna så mycket, men det är lättare sagt än gjort.

Vill bara komma över honom...
Men mest av allt önskar jag att han kunde ändra sig,att han kunde orka med mig.
Den önskan måste jag släppa på något sätt.
Hur?

Ugh,helt seg i huvudet.
Lyckades väl somna runt 04 i morse kanske.
Vaknade strax innan 08 av att Pungis talade om att han ville ha frukost genom att gnaga på gallret jag satte upp vid min sovrumsdörr för lite sen.
GÄSP!

Nu ska jag steka amerikanska pannkakor till ungarna.
Hoppas ni får en fin dag gott folk//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0