Snällis grannar.

Grannarna under mig flyttar och frågade för lite sedan om jag ville ha en liten kökssoffa,så de slapp ta med den.

Kikade på den och såg att 'den där kommer funka i min hall'.
Jag ska dock måla om den samt klä om sittdelen då den är hiskeligt ful. ^^

Igår när jag höll på att skura golven så plingade hon på dörren och frågade om jag fortfarande ville ha soffan,och om de isf kunde bära upp den.
Så gulligt av dem.

Passade på att fråga om de möjligtvis skulle sälja den fina skallen de haft hängandes ute på sin balkongvägg.
Den här jag dreglat över sedan de satte upp den,haha.
Hon gick ned och pratade med sin karl sen plingade hon på dörren igen.
Med sig hade hon två skallar monterade på platta och undrade om jag var intresserade av den andra med.
-Det beror på hur många pengar ni ska ha,svarade jag.
-Nej ingenting så hon,du får dem.
Jag blev så glad att jag gjorde nåt litet muppigt "iihhh-ljud" och klappade händerna som det lilla mongo jag är,Hahaha!
Så gav jag henne en stor kram,eller jag frågade först då vi inte direkt känner varandra. ^^

De är så fina!
När jag orkar någon såg här ska jag måla dem som jag gjort med några av mina andra.




Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Hade du inte nån skalle som var ett rens/blekningsprojekt också? Hur gick det med det?

Svar: Hmm det hade jag säkert?!
Jag vet att jag kokade och gjorde allt möjligt med en skalle..men den blev inte blekare.
Starsprinkle

2017-08-17, kl 07:35:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0