Tacksamhet!

Jag lever!

Det är tufft men jag tar en dag i taget.
Idag skulle vi firat 8 månader ihop,det gör att jag känner mig lite extra ledsen ikväll.
Blir lätt att tankarna snurrar mer än annars då såklart.
Saknar Honom...mycket!

Nu den 9e åker vi till Stockholm för en heldag på Gröna Lund.
Det behövs,skingra tankar,ha roligt och försöka att INTE tänka på att Han bor bara 6 mil därifrån.

Jag är så tacksam,så otroligt TACKSAM och så otroligt rörd.
Varför?
Flera vänner på Facebook har swishat pengar så vi skulle ha råd att käka mat,ta någon glass etc på Grönan.
Jag har inte ens ord och jag önskar att jag kan återgälda er någon dag!
Ni har gjort det möjligt för mina kids att få en kul dag på nöjesfältet.
Det blir förresten första gången vi är där.
Och nej,självfallet har jag inte bett någon swisha ifall ni undrade.
Jag lade ut annons på en klänning,tänkte sälja av lite smått och gott så vi skulle ha råd att käka där.
Så var det några fina människor som ville bidra.
HUR fint är inte det?
Jag blir helt varm i mitt redan ömma hjärta.

MEN vi hade aldrig tagit oss till Grönan överhuvudtaget om det inte vart för min fantastiska vän Charlie!
För några månader sedan skickade han ett fint paket. (Bild nedan)
Det innehöll åkband,entrébiljetter samt biljetter till skräckhuset.
Jag hade ALDRIG lyckats få fram de pengarna!
Han gjorde det möjligt för oss!
TACKSAMHETEN är ENORM från både mig och kidsen!

Men jag kan inte undvika att känna mig "skyldig",jag vill kunna tacka.
Tacka både Charlie och de som swishade,men jag vet inte hur!
Någon som har tips?


Nu ska jag vattna växter.
Pöss//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Jenn

Det går inte att pyssla ihop något till dem som är väldigt personligt för var och en? DU brukar ha en hel del fantasi till det :)

Svar: Åh jag är så jättedålig på sånt :/
Starsprinkle

2017-08-03, kl 22:20:49
Skrivet av: Jessica

Tacka genom att unna dig o kidsen att ha en toppen dag! Ni är värda detta! Så njut i stället , lova det :P
Du kommer säkert göra något för nån annan nån gång! Give and take ju :)
❤️

Svar: Tack snälla ❤
Jadå,jag försöker hjälpa andra på de sätt jag kan :D
Starsprinkle

2017-08-03, kl 23:02:29
Skrivet av: Charlotte

Känn inte att du är skyldig ngn ngt! De som hjälper gör ju det för att de vill, inte för att de förväntar sig ngt i retur- pay it forward och när du kan och tillfälle ges kan du hjälpa ngn annan, de som hjälpt dig har ju råd till det och då är det ju bättre att du sen kan hjälpa ngn som har d sämre än vad du har! Önskar er en finfin dag, njut!

Svar: Tack <3
Jo jag brukar hjälpa om jag kan <3
Starsprinkle

2017-08-03, kl 23:48:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0