Trött & besatt.

Snacka om zombie mode sen skolan började,ughh.

Varken kropp eller knopp är van vid att kliva upp innan 06.
Kidsen hanterar det hundra ggr bättre än mig så jag känner mig som 78 år ungefär.
Nu har alltså Spike börjat 2a ring i gymnasiet och Leeloo i årskurs 5,dang!

Jag har snurrat in helt på smyckestillverkning och när jag får intresse av något så blir jag besatt.
Lagom och måttligt,vad är det? Går det att äta?
Jag har iaf sålt 4 par örhängen hittills och de blev mycket omtyckta,det gör mig superglad ❤
Jag väntar leverans av mer material så kommer det göras både örhängen,halsband och armband i flera olika stilar.
Det är iaf vad jag planerat hittills.
Sen har jag ju ingen aning om ifall något blir sålt men jag håller tummen :)

Nu ska jag strax krypa ned under täcket,sköööönt!!
Och på lördag ska vi in till Örebro och kolla in all konstig konst på "Open art".

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Jenn

Fina örhängen :D Hur gör du dem? Menar, hur fixar du trycken? :)

Svar: De är färdiga,jag beställer dem så :)
Starsprinkle

2017-08-25, kl 01:53:42
Skrivet av: Anonym

Oj vad tidigt ni går upp. 😌 När börjar barnen skolan? Mina börjar kl. 08.30 så vi går upp 07.40, sen behöver dom cykla hemifrån 08.10 för att hinna.

Svar: Bara jag som går upp innan 06 för att få dricka kaffet i fred 😂
Sen väcker jag Kidsen 6.30 och Leeloo iaf börjar 8.10
Starsprinkle

2017-08-25, kl 09:53:36


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0