Bättre.

Min rygg är SÅ mycket bättre!
Ansträngde mig verkligen med massa olika ryggövningar som jag är övertygad hjälpte.
Kombinerade övningar från en naprapat med några från sjukgymnast,samt några mjuka från när jag gick på Hatha yoga.
Ska försöka komma ihåg dem alla tills nästa gång ryggen klappar ihop.


Det märks SÅ tydligt när jag inte kunnat plocka & greja som vanligt här hemma.
Efter bara en dag såg det ut som skit och då vantrivs jag enormt.
Mamma var världens gulligaste och tog en stor disk en av dagarna,samt tvättade kidsens kläder.
Guld värt!


Anyhow,I förrgår kändes ryggen så pass bra att jag vågade mig på både dammsugning och skurande av golven.
Det var sååå skönt att få det gjort.
Dammråttorna var SÅ nära att gå till attack.
De hade börjat gruppera sig både här och där i hela lägenheten.


Åh Pappa var här i helgen,hade saknat honom supermycket!
Det var en extra bra och mysig helg trots att vi inte gjorde något särskilt.
Och nu när han är hemma i dumma Nykvarn så saknar jag ihjäl mig...IGEN.
Dumma avstånd. *fnys*


I söndags var jag hos Julio i Kumla och sydde igen labrethålet.
Hålet i mitten av läppen det vill säga,som jag haft töjt.
Men det kommer ett separat inlägg om det,blir så långt annars när jag ska berätta om att jag var svimfärdig och att jag nu vet hur jag kommer se ut när jag dött.
Spännande ;)




Nä fy vad trött jag är nu,ska tvätta av nyllet och dra på pyjamas.
Ska försöka skriva labretinlägget imorgon.




Fridens//HellA


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Alltså jag blev helt förvirrad och trodde att du hade haft en andlig upplevelse eller nåt eftersom din pappa är död 😂

Svar: Hahaha fantastiskt!
*fniss*
Förstår det var lite förvirrande 😉
Starsprinkle

2017-02-16, kl 14:14:06
Skrivet av: Erica

Jag blev också lite fundersam haha. Vant mig vid Daddy nu ju :D

Svar: Höhö jag tänkte inte på det först. Jag säger alltid Pappa irl nämligen :)
Starsprinkle

2017-02-17, kl 01:21:28
Skrivet av: Hannele

Nyfiken som jag är..när dina barn är i närheten säger du daddy/pappa till han då också eller säger du hans vanliga namn? Eller för sig så kanske du kallar honom älskling eller nåt men aa hoppas att du förstår vad jag menar 😊

Svar: Nyfiken får man vara :)
Om han är här och barnen är i närheten så säger jag Pappa.
Det är bara ett smeknamn precis som älskling så vitt Leeloo förstår.
Är han inte här och jag pratar om honom så varierar det,ibland Pappa och ibland Mathias
Starsprinkle

2017-02-17, kl 19:03:15
URL: http://www.instagram.com/hann3le


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0