På G.

Påbörjade ett inlägg igårkväll men kom inte särskilt långt alls.

Tänkte skriva klart nu ikväll men nu är jag för trött och ska snart krypa ned under täcket.
Behöver duscha & tvätta håret...men är för trött.
Haha,vilka bekymmer ;)
Tänkte iaf bara säga att jag lever och att inlägg är på G.

"...Den som väntar på något gott..." sägs det ju.

Leeloo väckte mig natten till idag,hon var jättevarm stackaren och kunde inte sova.
Så gav henne vatten och Alvedon,stoppade om henne i soffan.
Men vi båda hade svårt att somna om.
Så idag har bara vart lugn,hon har blivit ompysslad,jag har bakat lite,och ja,inte särskilt mycket mer.

Så blev jag blond häromdagen igen btw.
//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0