4 dammsugare.

Åhhhh vad jag vill dammsuga!

Golven är äckliga.

Päls,smuts,dammråttor etc överallt.

Allt gå runt och sopa i hela lägenheten är värdelöst,dessutom får jag inte upp allt med sopskyffeln,det blir alltid en rand av smuts kvar som är omöjlig att få upp.

Gahh!



Inte för att jag har råd med en dammsugare men jag MÅSTE ha en,så före helgen beställde jag en.

Håller tummen för att den kommer tills imorgon.

Vi får helt enkelt leva extra snålt de tre månader det tar att betala den.

jag såg i Nettobladet att de hade Electrolux dammsugare för bara 600:- vilket är väldigt billigt!

Vi var bort till Netto häromdagen och jag tänkte att jag kunde ju iaf kika på den.

Och om den verkade bra så kunde jag köpa och snabbt avbeställa den jag beställt.

Men det fanns ingen.

Frågade personalen och de hade tagit slut samma dag,det vill säga där på måndagen.

De hade fått in 4 styckna bara....

Wtf?

Hur tänker de som bestämmer hur många respektive butik ska få?

4 dammsugare till butiken i Hallsberg där det bor 7122 människor (räknat år 2010).

Borde man inte ta in _minst_ 20 styckna iaf?

Nu vet jag inte hur butiker funkar etc,men tjugo  låter inte som för många i mina ögon iaf.

Jaja,jag längtar ihjäl mig efter min raring iaf.

Haha,jag är störd när det kommer till sånt.

Och rengöringsmedel,sköljmedel osv.



Ugh vilken seg dag,har vart så trött.

Blir att ta igen mycket sömn efter att Daddy vart här,pga allt snarkande.

Slutar snart med att jag kväver honom i kudden,haha.



Hej och hå/HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0