Återbesök + selfies.

Nu har äntligen morsan blivit så pass stark att hon klarade att dra in på återbesök hos kirurgen.

Det skulle blivit gjort för ett tag sedan men hon har vart så väldigt svag.

Jag och lillebrorsan följde med henne in till sjukan,alltid gött att komma bort från den här hålan en liten stund ;)



På sjukan gick det bra i det stora hela.

De kollade operationssåren som läkt fint.

Jag sa åt mor att fråga lite om operationen.

Ingen läkare har konstigt nog gett mamma någon info om den mer än att "den tog tid för den var komplicerad".

Det hade tydligen vart trångt där inne så gallgången hade slitits av när de bökat runt.

Därför tog operationen ca 7-8 timmar istället för ca 2!

Dang!

Galet lågt blodvärde hade hon visst,så järn utskrivet.

Hon har ju knappt kunnat äta något alls utan att få springa på skithuset,så det är inte konstigt.

Men nu börjar det gå åt rätt håll,finally!

Lilla mamsen <3



Efteråt knallade vi upp på stan en sväng för att fördriva tiden.

Äckligt kallt ute så det var inte allra minsta behagligt.

Sen vidare hemåt runt 16,då var det bara att sätta igång med middagen för jag var hungrig som en varg.

Ett berg pommes,haricot verts,gurka,falafel samt hemmagjord kebabsås som blev för stark så det typ brann i min mun :p

Nomz!



Imorgon bort till psyk igen.

Så glad att jag har frikort både på sjukvård och på Apoteket.

Det går rätt snabbt när man flänger dit ofta :p



Nu ska jag måla naglarna & kolla vidare på "The hot chick".


Slänger in massa selfies etc bara för jag kände mig snygg i helgen ;)
Screw jantelagen!!



Pöss//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

Kan du inte slänga upp recept på kebabsåsen? :D

Svar: Ofc.
Fixar imorgon :)
Starsprinkle

2017-01-17, kl 00:19:30
Skrivet av: L.

Rosa ögonskugga + ljusa bryn = smashing!

Svar: Åh tack :)
Jag avskyr mina bryn dock...att de är ljusa men jag är säääämst på att måla dem
Starsprinkle

2017-01-17, kl 13:41:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0