Coming up...

Slänger upp en vlogg framåt kvällen (troligtvis) med "tonårings-förhållande-förlovning-sex-åsikter-synvinkel-prat".


Kommer även skriva svaren då det var iaf en läsare som är gravt hörselskadad,och det vore trist om du inte kan få ta del av det hela när jag vet att du vill det :)
I framtiden kanske jag kan lära mig skriva text i mina videos,det vore ju awesome.

Så om ni inte frågat klart,go for it now!

Pöss//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Bra att lägga upp det både i text och video :)

Svar: Ja men precis.
Att jag aldrig tänkt på det innan.
Man lär sig varje dag ;)
Starsprinkle

2017-01-14, kl 22:07:13
URL: http://evahle.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0