Frågestund har guld i mun!

Tadaaaa!

Tips - gå och gör iordning en kopp té eller kaffe för det är typ 58 minuter sammanlagt...I think.


Tills nästa gång SKA jag lära mig klippa videos!



Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Måste bara säga att ni är helt underbara. Sitter o småfnissar när jag kikar på videona. O då är det med kärlek!

Svar: Åhh men vad härligt <3
Starsprinkle

2017-01-03, kl 02:18:29
Skrivet av: Erica L

fler videos! det var ju underhållande o kolla på :D

Svar: Hehe vad bra! Det blir nog fler ^^
Starsprinkle

2017-01-03, kl 04:24:08
Skrivet av: Malin

Tycker det är perfekt med oklippta videos. Det är ju mellansnacket o tramset man vill komma åt. 😊

Svar: Haha ja iofs ^^
Starsprinkle

2017-01-03, kl 17:25:44
Skrivet av: Lollo

Kul med vloggar! Vad har M för dialekt? 😊

Svar: Eller hur :)
Mest göteborgska men tkr jag hör lite Stockholm och något mer också 😆
Starsprinkle

2017-01-04, kl 14:43:10
Skrivet av: Newronica

Fyfarao vad ni är söta ihop! Ni MÅSTE göra fler vloggar framöver! Min fråga som ni inte förstod och var väldens otydlig hörde ihop med frågan innan, "vad gör ni i olika situationer" eller hur jag nu ställde den och menade typ att ni kunde ge ett exempel på en situation en helt vanlig dag. Men det var andra som frågade andra saker som hörde ihop med detta så fick en bra blick över det ändå. Älskar M's dialekt. Göteborgska 😃

Svar: <3
Det blir nog fler videos ;)
Starsprinkle

2017-01-04, kl 21:21:56
Skrivet av: Lollo

Ja, nåt sånt. En salig blandning. Var också inne på gbg men sen helt plötsligt lät det som nåt annat. En go mix, helt enkelt! 😊

2017-01-05, kl 08:34:46
Skrivet av: Anonym

Fina ni är :) lycka till med allt!

Svar: Tack tack <3
Starsprinkle

2017-01-07, kl 19:49:23
Skrivet av: Lotta

Eftersom min guild medlem inte spelar WoW längre, måste jag ju kolla till vad han sysslar med. :-P

Svar: Hahhaha helt rätt ;)
Starsprinkle

2017-01-08, kl 15:54:04
Skrivet av: a

ni är som gjorda för vlogging :)

Svar: Haha oj,så pass alltså ;)
Tack :D
Starsprinkle

2017-01-08, kl 21:15:46


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0