Semmelrulltårta & bönburgare.

När jag skrev inlägget med såsreceptet så satt jag vid datorn.

Då såg jag hur otroligt störande det ser ut när jag bloggat via mobilen.
Jag skriver nästan alltid först i ett 'memo' på för att sen klistra in här i ett inlägg.
Enbart för att det hänt otaliga gånger att jag skrivit massor,sen blir något fel och allt är borta forever and ever!

Har inte märkt hur sjukt det ser ut,radbrytningar överallt etc.
Galet störande för ögonen,iaf för mina.
Varför har ingen påpekat det? 
Någon som vet om.det finns ett bättre sätt?
Något annat att anteckna i,som inte är 'memo' och som inte gör att inläggen blir helt störda?

Anyhow..
Förut idag testade jag att baka en "Semmelrulltårta" som jag läste om för lite sedan.
Vilket antiklimax!
Jag gjorde allt enligt receptet,förutom att jag inte hade några bär så jag pudrade lite kakao lätt över den.
Men men men,SÅ tråkig och inte allra minsta lik smaken av en semla.
Så..jag är fortfarande sugen på semlor.
Darn it!

Använde detta recept från denna bloggen:
Vette sjutton vart länken hamnar nu,inte van att lägga in länkar via bloggappen.

Och medans vi ändå pratar om sånt man stoppar in i munnen...
Middag idag blev bönburgare.
Testade "crispy bean burger" från "Vegott" som jag köpte på City Gross.
Den var okej,men inte toppen.
Vegoburgare etc har en tendens att bli torra,så man får ha på en drös dressing.
Men men,mätt blev jag.
Trodde jag skulle få i mig två men nope,en räckte ^^

//HellA

Blogglänk

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0