Surprise & pmdd.

Men så festligt med -21°c ute...NOT!

Det var igår igår,idag är det mildare som tur är.

Var tvungen att gå bort till Lidl för att handla lite och jag går INTE ut i tjugo minus ens om rövpappret är slut.

Då torkar jag hellre stjärtan med tidningspapper!



Fick ta ut stackars Megas typ 3 minuter bara,sen fick hon köldkramp i tassarna.

Testade köpa någon form av skor/tasskydd åt henne en gång,men de satt så otroligt dåligt och bara åkte av.

Plus att materialet inte var ett dugg bra,hon gled som Bambi på hal is.



Igårkväll nånstans runt 21 snåret kanske,vet inte riktigt,då plingade det på dörren och jag blev lite 'wtf,vem kommer NU?'.

Spike kollade dörrkiken och öppnade dörren.

Där utanför står en iskall Daddy och ba 'surpriiiise'.

Jag blev lagom paff då han en stund innan sagt att han strax skulle ringa mig,att han bara skulle duscha och göra sig redo för att lägga sig.

Så jag kopplade in lurarna i mobilen och väntade.

Haha,buse!



Vi har just ätit Daddy's alldeles nybakade scones,riktigt gott och mättande.

Gav några till morsan också för hon äter så dåligt men kan inte riktigt motstå färskt bröd ;)

Ska alldeles strax blunda på soffan en stund,är trött och blä idag.

Känner av pmdd/pmd rätt mycket nämligen,känner mig deppig,lätt-irriterad,gråtfärdig,sugen på allt,allmänt olycklig etc etc.

Inte allra minsta roligt.

Avskyr detta hormonskräp galet mycket.



Tack för responsen på vloggen förresten.

Fick härlig respons både här & på instagram <3

Inte alla som orkade kolla alla 4 inläggen såg jag på antalet Youtubevisningar,men det förstår jag.

Haha,skulle nog inte jag heller palla.

Det kommer nog bli fler vloggar,lite allmänna sådär...OM intresse finns?

Eller är det bättre att få sitta och läsa?

Let me know people :D

Dock kommer de framtida vloggarna _icke_ vara sådär långa,det blir bara jobbigt.



Sug & fräls//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Erika R

Jag kollade alla vloggar! Vill gärna se fler! Blir liksom mer äkta då och man får in mer information :D

Svar: Yay vad kul att höra <3
Starsprinkle

2017-01-07, kl 22:39:40
Skrivet av: Emma

På min powder puff hjälpte det att smörja tjockt riktigt fet salva under tassarna, typ någon med fårfett i. Kanske är värt att testa :)

Svar: Oh tack för tipset.
Ska testas :D
Starsprinkle

2017-01-09, kl 08:47:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0