Trötta och kalla.

Äntligen på väg hem efter att ha vandrat runt i kylan inne i Örebro halva dagen.

Riktigt burrigt och mina touchvantar gör nästan ingen skillnad alls,trots dem på så är mina händer iskalla,så pass att de gör ont.
Finns det ens varma touchvantar?

Vi fick sitta på södra stationen i Örebro rätt länge och häcka.
Vårt tåg var ca en timma försenad pga någon olycka i närheten.
Kanske var någon olycklig själ som hoppat framför tåget?
Men nu sitter vi och värmer oss i full fart mot Hallsberg. 
Trötta och kalla.
Längtar hem till mina mjukisbyxor och att då tvätta av sminket.
Så ska jag lägga upp videoklippen med svaren på era frågor med.
Jag får väl lägga upp alla 4 enskilt helt enkel.
Bah!

Skriver mer sen//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Har du somnat å glömt

Svar: Nixpix.
Håller på och laddar upp för fullt. Kom hem från Örebro mycket senare än tänkt så jag har inte hunnit.
Det går låååångsamt att ladda upp dem så det kanske blir imorgon om jag inte lyckas hålla mig vaken.
Men isf blir det direkt när jag vaknat :)
Starsprinkle

2017-01-02, kl 23:12:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0