Bitterljuvt & Vape Meet!

M kom hit i lördagskväll,han åkte direkt efter att ha spenderat en vecka i Norge på Oslo Suscon där han jobbat,hängt i krokar,skaffat branding och scarification.

Imorgonkväll åker han vidare till sin syster i Skåneland.
Innan dess ska vi prata.
Prata om allt och inget,gå igenom diverse.
Jag vet inget,vet inte vad vi kommer fram till,inte han heller.
Det återstår att se.
Jag har redan bölat massor och lär ha rödgråtna ögon efter vi pratat imorgon.
Detta känns som ett lååångt farväl,men samtidigt är jag så tacksam för de här dagarna med honom.
Lite bittersweet sådär.
Ugh,jobbigt jobbigt!


På lördag är det dags för mitt första Vape Meet.
Jag och en vän anordnar det i Västerås.
Tänkte först på Örebro men det finns betydligt fler vejpare i V-ås.
Jag är jätterädd och nervös men ser samtidigt fram emot det som sjutton!
Jag försöker utmana mig själv nämligen.
Om någon vejpare läser detta och vill komma så skriv pm på Facebook så bjuder jag in till eventet.


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Puss

Svar: Well tack främling :)
Starsprinkle

2017-07-26, kl 23:51:36
Skrivet av: L.

Åhhhh tusen postiva tankar till er, VAD ni än kommer fram till så hoppas jag ni mår bra och är lättare i hjärtat efteråt! Stay strong!

Svar: Tack snälla ❤
Starsprinkle

2017-07-27, kl 08:07:58
Skrivet av: Anonym

Ok lite frågor :p har ni haft sex fastän det är slut? Vad kom ni fram till? Varför flyttar ni inte bara ihop? Man lever ju bara en gång, gör inte livet så svårt ;)

Svar: Tänk om det var så enkelt!
Det hade vart underbart MEN om man är bara lite logisk så vet man att det inte fungerar så.
Starsprinkle

2017-07-27, kl 08:41:28
Skrivet av: J

Du verkar vara så snäll och godhjärtad. Önskar dig all lycka i framtiden

Svar: Tack snälla,vad fint ❤
Starsprinkle

2017-07-28, kl 21:56:48


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0