Fotbollsmorsa.

Shit vad jobbigt det är att gå runt och vara dagsförvirrad,alltså att tro det är en annan dag än vad det faktiskt är.

Tror det är för att Leeloos skolavslutning var i torsdags så det blev tidig helg.
Min hjärna blir ännu mer uppfuckad än vad den redan är,det krävs inte mycket,haha!
Hela fredagen trodde jag det var lördag t.ex. 
Jag var helt övertygad om att Lidl och Netto stängde klockan 18 så jag ej hann köpa nåt gott till kvällen.
Jag skickade några mail som lär ha framstått som lagom snurriga då jag pratade om diverse dagar osv.

Sen höll det i sig hela helgen,idag vet jag iaf att det är....shit,jag var tvungen att fråga Spike,hahha.
Jag höll på att skriva torsdag men ändrade mig till onsdag,så sa Spike att det är måndag.
Snacka om att vara helt fel ute 😆
Jaja,det borde ordna upp sig ju längre tid av sommarlovet som går.

Igår blev jag fotbollsmorsa.
Leeloo påbörjade fotbollsskola så vi klev upp okristligt tidigt trots att det var söndag,ughh.
Leeloo var jättenervös men samtidigt pepp.
Det var ingen hon kände där trots att flera klasskompisar sagt att de skulle gå,men preciiiiis innan de samlades så studsade hennes kompis M fram och kramade om henne.
Då kunde hon andas ut,haha.

Okej,jag försöker fortsätta imorgon igen,mina ögon strejkar nu//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Vad har hänt med papsen? Längesen du nämnde honom...

Svar: Han är hemma i Nykvarn,inte kunnat träffas på massa veckor :(
Starsprinkle

2017-06-20, kl 00:47:47
Skrivet av: Anonym

Nu saknar vi inlägg ifrån dig ❤
Är du okej? Är inne och tittar typ varje dag 😘

Svar: Tack,uppskattar att du frågar ❤
Men nej,det är inte så jättebra.
Starsprinkle

2017-06-26, kl 11:07:49
Skrivet av: Anonym

😔❤❤❤❤❤❤

2017-06-27, kl 13:04:47


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0