Jag öppnade munnen frivilligt.

Det är torsdagkväll och jag var idag på andra mötet med Coachingteamets grupp,eller träff kanske man ska säga?
Anyhow.
Gruppen drog igång i tisdags och jag var väldigt nervös,men jag tog mig dit minsann!
Det var en mjukstart på ca 1,5 timma där vi mest pratade allmänt om hur träffarna kommer se ut,vi fick scheman etc.
Vi är en liten grupp på ca 5-6 pers än sålänge,vissa gånger kommer dock Askersundsgruppen vara med och typ två ggr ska vår grupp åka till Askersund.

Det var lite lustigt i tisdags,en kille där sa plötsligt: du får hälsa brorsan.
Jag: vem av dem?
Han: Björn.
Jag: jahaa du känner honom,okej,det ska jag göra.
Han: jag vet vem du är också,typ iaf.
Jag: haha,jaså? Okej?

Det visade sig att vi utbytt några ord utanför "Satin" i Örebro,det är en krog.
Först kunde jag inte minnas att jag ens vart där men sen kom jag ihåg att jag var det kvällen när jag & T träffades.
En kille kom då fram till mig och härjade nåt om "det är ju du med den skitstora e-ciggen,den är som ett lasersvärd från Star Wars".
Sen spydde han över stängslet,hahahaha.
Och det var visst denna killen.
Det var lite lustigt ^^
Kan hända att vi får se honom på tv framöver förresten,i en känd dokusåpa.
Det återstår att se :)
Jag kan inte gå in på några personliga saker då det vi pratar om i gruppen ska hållas där.

Idag var det föreläsning om kost.
Inte direkt något jag inte redan visste men det är alltid bra att fräscha upp kunskaperna lite.

Och vet ni.
Både idag och i tisdags så pratade jag där i gruppen.
Frivilligt!
Jag...som är livrädd för sånt,och livrädd för att säga/göra något "fel".
Jag är sjukt impad av mig själv faktiskt. 
Helt amazing,yay me liksom!
Väldigt olikt mig.

Vi har möten två ggr i veckan,i runt åtta veckor om jag inte minns helt fel,kanske lite längre.
Sen erbjuds man arbetsträning och kommer fram till vart med hjälp av en coach.

Idag var det tydligen internationella pannkaksdagen,det sa Pappa imorse iaf.
Jag hade inte planerat att ställa mig vid spisen och steka i hundra år för vi åt pannkakor för bara några dagar sedan,men jag gjorde det iaf.
Omnomnom!
Det tar bara sån tid.
Använde en awesome stekpanna jag köpte på Röda korset häromdagen.
50:- gav jag,googlade märket när jag kom hem och det visade sig att nypris på en sån ligger på 1499:-
SCORE!
Helt galet!
Första gången jag äger en sån kvalitetspanna.

Dags att ladda bryggaren och sen sova lite,trött så trött.

Var snälla mot varandra//HellA

 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0