Mys & snuskhelg.

Åh vilken bra helg det blev!
Eller ja,lördagen till söndagen specifikt.
När jag vaknat till liv där under lördagsförmiddagen så cammade jag med Pappa som vanligt,det gör vi flera ggr dagligen.
Jag gnällde lite (läs:mycket) över att jag var förkyld.
Jag blir som ett litet gnälligt barn när jag är sjuk,ingen superwoman där inte,haha.
Vi fortsatte babbla om att vi saknar varandra & såna pluttinuttiga saker,varpå Pappa säger att han vill åka till mig.
Men eftersom vi bara kan ses typ varannan helg då ingen av oss är rika,så skulle det innebära ännu längre tid tills gången efter denna.
Anyhow,bibbidi bobbedi boop - samtalet blev kort och han drog snabbt iväg till tåget.
Ihhhhhh,bästa!

Och otroligt nog var vi helt barnlediga vilket händer väldigt sällan!
Det är alltid nån unge hemma liksom.
Så gissa om vi njöt av att kunna slänga av oss kläderna vart som helst,och INTE tänka på vår volym during the naughtiness ;)
Priceless!
Utöver snusk så lagades det mat och bakades bröd.
Han är en hejjare i köket också den där karln.
Jag slipper laga mat,det är fantastiskt för jag tycker verkligen det suger!
Han fixar käk och jag diskar,det är en bra deal tycker jag minsann.
Men damn vad mycket disk det blir,så mkt som han bakar och grejar varje gång,haha.

Tiden gick på tok för fort - som den alltid gör och det var bara några timmar kvar tills han skulle med tåget hemåt.
Han tyckte vi skulle baka något & bjuda hit flatorna lite tidigare (de erbjöd sig att köra till stationen sen) så han ringde Hanna för första gången,hon fattade inte vem det var och blev lite skitnödig....tills han presenterat sig.
De blev så överraskade och tackade glatt ja.
Detta är mina fina flator:
 
Så fixade vi en äppelpaj med kanel & kardemumma med vaniljsås till som var mycket uppskattad.

Mina förkylningsbacillusker attackerade tydligen Pappa för sedan igår är han alldeles snörvlig,svag i kroppen,har huvudvärk etc.
Önskar SÅ att jag kunde pyssla om honom.
Återigen - dumma avstånd!

Slänger förresten upp blogginlägg om arbetsträningen imorgon bitti,många som frågat hur det går.

Nattinatt//HellA.
Och ja,en drös selfies,för jag tyckte jag blev fin på bilderna.
You are whalecum!
Försök ignorera mina tillplattade tuttar.
Klänningen trycker ned dem,haha.
 


Och i förmiddags blev topparna rosa btw.
 
 


 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica Liljeholm

Kan inte du testa ha 'messy bun' någon gång :D?

Svar: Jag ser inte bra ut med knut bak men sure,för dig pullan ;)
Starsprinkle

2017-03-08, kl 01:04:01
Skrivet av: Anonym

Hejsan är du kåt av dig?

Svar: Hejsan,är du?
Starsprinkle

2017-07-12, kl 17:06:00


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0