Sjuklingar & ångest.

Jag höll på att bli frisk,kände mig mycket bättre. 
Jag hade smittat Pappa,han låg sjukskriven och mådde bajs stackaren.
Jag sa åt honom att han borde vara här så jag kunde pyssla om honom,det tyckte han med.
Han kunde lika gärna ligga hos mig,hosta,snörvla och nysa,än att ligga ensam där borta.
Så han packade och tog sig hit <3
Yaaay!

Dock verkar det som bacillerna han fick med sig härifrån muterade borta i Nykvarn,för under helgen blev jag ännu sjukare.
Haha,så mina planer på att pyssla om Pappa gick inget vidare,det var han som stod och bakade en massa,diskade och kramade på mig etc.

Vi var och handlade på Willys i Marieberg med flatorna i fredags,
Det var helt otroligt att jag faktiskt följde med,för precis innan började redig ångest krypa sig på och jag kände att det inte var långt till en panikattack.
Vanligtvis när det blir så avbokar jag det jag ev. ska göra,men denna gången lyckades jag åka iväg trots oron & ångesten.
Jag vet inte riktigt hur det gick till,vilket är synd för då skulle jag kunna tänka/göra/whatever samma sak nästa gång.
Jag är iaf väldigt stolt över mig själv,att jag grejade det.
Pappa har ingen erfarenhet av folk med panikångest,så jag har förklarat för honom hur han ska hantera mig vid en attack,vad han ska säga/göra & inte.

Trors att helgen var fylld av massa snörvlande,hostande,halsont & noll energi så blev den ändå bra.
Massa mys,god mat,färskt underbart bröd,fantastisk film etc.
Nu dröjer det hela 3 långa veckor tills vi ses igen,ughh!

Just kollat säsongsavslutningen av "Criminal minds",sitter i soffan och gäspar med Megas tätt intill.
Har tvättat hela eftermiddagen/kvällen,handlat på Lidl med Leeloo,fixat mat,lagt in ren tvätt,diskat,plockat,bla bla bla.
Och imorgon ska jag ned till psyk,var inte tillräckligt kry förra tisdagen.

Nattinatt//HellA

 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0