Grattis till blockning!

Grattis till mig som lyckats bli blockad på Facebook....Igen!

Att jag aldrig lär mig...
Det lustiga (?) är att jag inte hade en enda tanke på att någon kunde bli så jäkla kränkt av den bilden.
Och nu,till skillnad från tidigare,så har jag saker som kan vara känsliga,enbart för vänner.
Alltså har någon av mina kära vänner anmält bilden och den hann nog inte ens vara uppe en minut innan den togs bort och jag blev blockad.
Så detta innebär att det blir dags att rensa bland vännerna igen så fort blocken är hävd.
3 dagar blev det denna gången.
Jag är glad att det inte blev ännu längre, för när man är blockad kan man inte heller använda messenger och det blir jäkligt bekymmersamt.
Blargh!
Folk är så otroligt lättkränkta!!!
Om du som anmälde bilden läser detta - vad var det som gjorde att du valde att anmäla och varför skrev du inte till mig och kollade om jag kanske kunde ta bort den?

Jaha,måndag idag.
Jag sitter för tillfället och bajsar,när jag är klar ska jag fortsätta kolla ett gammalt avsnitt av "Fråga Olle dokumentären" där två av mina vänner är med och mäter kaloriförbrukning genom sex. 😁

I eftermiddag ska det tvättas,ugh.
Jag är mest bara äckligt trött plus deppig (pmdd).
Tycker mensen kan komma snart men jag läste att det kan krångla första tiden när spiralen tagits bort.

Ha en fin måndag!
//Hella


Här kommenterar du:
Skrivet av: Cim

Så jäkla välklädd herr Spike är ibland. Själv ser jag det aldrig, är mest t-shirt & kallingar här. *garv*

Svar: Hehe ja det är han :) när inte hela han ser ut som en reklampelare för diverse lastbilsrelaterat grejs.
För ett par år sedan hade han skjorta,slips och kavaj nästan varenda dag :)

Äh,kallingar och tisha funkar också.
Starsprinkle

2017-10-02, kl 11:11:40
URL: http://vonwowern.blogg.se
Skrivet av: Charlotte

Men ärligt - jag förstorade tom bilden och ba "men varför har hon tagit kort på den där kostym-mannen"? Inte förrän jag såg Cims kommentar fattade jag att det var Spike - sjukt snygg och välklädd ju!😂

Svar: Hahaha fantastiskt :D
Starsprinkle

2017-10-02, kl 19:50:17
Skrivet av: Anonym

Betalar din son maten eller det är bara som det ser? Inget fel med det isf :) är man vuxen, jobbar och bor hemma så är det minsta man kan göra att betala mat till hushållet.

Svar: Nej det gör han inte ännu.
Vi får se hur allt ser ut sen när han blir myndig :)
Starsprinkle

2017-10-03, kl 15:57:33
Skrivet av: Erica

Vill bara hälsa att det var inte jag! :D tyvker du är rolig, haha 😁

Svar: Haha om det är den Erica jag tror så - Tack knäppo ❤
Starsprinkle

2017-10-05, kl 14:33:52
Skrivet av: Erica

Det är stalkern-Erica som fick bli vän med dig på fb förra året typ :D

Svar: Åhh Hej:*
Starsprinkle

2017-10-05, kl 18:43:56


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0