Han kan åka in i finkan

Imorgon kommer Spike hem efter att ha legat ute på praktik hela veckan.
Han blev upphämtad i söndags av sin vän Sääv (Sääv transport AB) , så har han vart tvättäkta trucker som sovit i lastbilen etc.
Min son,han är så jäkla grym!
Fatta att han blir 18 år på lördag!
Han blir myndig!
Han får rösta!
Han får gifta sig!
Han kan åka in i finkan!
Och så vidare.
Shit,jag kan inte greppa det,det går verkligen inte.
Han är vuxen.
Men inte för mig,jag ser honom som typ 14 för jag måste fortfarande tjata lika mycket på honom nu som då 😉
Jag tycker inte ens att det var så jäkla längesen JAG fyllde 18 för fasen,men det var det tydligen,haha.

Min älskade Spike!
Så stolt jag är över den ungen,så jäkla stolt!

//HellA






Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Haha grattis spike såklart MEN vilken jäkla rubrik!! Äkta blogg-style, få läsarna att sätta kaffet i halsen o tro att det är drama coming up 😂

Svar: hahaha jag vet 😂
Jag körde mycket med sånt förr.
Mest läsare lockades när jag hade något i rubriken som antydde på sex.
hahaha
Starsprinkle

2018-03-02, kl 13:36:16
Skrivet av: 84a

Hej
Måste erkänna att jag funderade på hur det skulle gå när du blev gravid så tidigt. Själv i samma ålder som dig o fördomar mycket pga eran punkiga stil. Skäms att jag ens tänkte så. Du har all rätt att vara stolt! Har läst här till o från och ändrat uppfattning kring mycket. Du har så fina barn o verkar vara en toppen morsa! Hoppas att du med själv ska få må bättre. Det är du så värd!

Svar: Men åhhh vilken underbart värmande kommentar.
tack snälla du,vad härligt att höra ❤
Starsprinkle

2018-03-02, kl 17:42:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback