Svimfärdig & uppskattning.

Vaknade före barnen imorse,min pissblåsa var så överfylld så jag är glad att jag inte drömde något om att kissa,haha.
Dröjde dock bara några minuter så hade Spike med vaknat.

Sen vid halv elva knallade vi bort till Hanna och Jossi för att sällskapa till gymmet,Noomi var också med (Hannas äldsta unge).
Egentligen skulle jag haft gym.intro i fredags eller när det nu var men idag passade bättre.
Jag förklarade vad mitt mål är (dvs bort med 25 kilo och stärka hela kroppen särskilt ryggen) så gick vi igenom de olika maskinerna och övningar jag ska göra för att nå det.
Så nu har jag ett schema,känns hur bra som helst att liksom veta vad man ska göra och hur mycket istället för att bara gå till gymmet och göra lite av varje.
Fy fan vad han (Oskar) körde slut på mig.
Jag är ju inte van för fem öre och jag trodde jag skulle svimma av snake ropes'en kombinerat med benböjen,fy fan.
Haha,jag dog lite halvt.
Men satan så duktig jag kände mig när jag gjort en timmes pass ungefär.

(Vaddå Pygmé bredvid 1.86 cm långa Jossi,tror det var hennes längd iaf)


När vi var klara där knallade vi hem och åt lite.
Hann dock inte vara hemma särskilt länge för sen tvingade H & J med mig på en tur till Östansjö för att hälsa på S & J.
Drack lite kaffe och pratade om hur extremt galet det är med rykten och hur de uppkommer.
Vidare hem till Hallsberg,handla lite käk,hem och äta middag.
Bla bla bla.
Sen har Marie vart här och druckit kaffe och nu är jag bara tröööött i både kropp och huvud.
Längtar väldigt mycket efter kudden och täcket.

Jag är så jäääävla tacksam för Hanna och Jossi!
De drar med mig "ut i verkligheten" som Hanna så vackert kallade det,haha.
De tvingar med mig vare sig jag vill eller inte.
De är jättefina vänner på alla sätt och vis...
De bryr sig verkligen och vill att jag ska komma ut.
Uppskattar er båda ♥♥♥
Ni är awesome!

Nu skiter jag i detta för ikväll och avslutar med ett litet klipp på Snorre och Pruttan,det är segt i början men sen så...

Här kommenterar du:
Skrivet av: thina h

bara så du vet, man ser inte ens halva videon, halva skärmen eller vad man ska säga. du får nog minska måtten i inbäddningsadressen som fan

Svar: men wtf.
Starsprinkle

2013-03-17, kl 22:05:47
URL: http://apsie.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0