Ommöblering.

Kvällen har spenderats med att möblera om i vardagsrummet.
Det blev så jäkla mycket bättre än innan och luftigare på nåt jäkla underbart sätt.
Lillebror kom hit o hjälpte mig flytta diverse möbler som var för tunga och/eller bökiga att flytta själv.
Och morsan kom ned o assisterade,hehe.
Så jäkla gulliga :)
Måste få upp nåt trevligt på väggarna med bara.

Gaaah jag har så mkt i mitt huvud.
Så många idéer och visioner men jag får näst intill aldrig ut dem.
It's a shame :/
Kanske i framtiden...om/när jag kan sortera ut alla tilltrasslade trådar i hjärnan.
Om jag nånsin får rätt medicin för den där jävla skiten jag har nu är som sockerpiller,om ens det.
Extreeeemt dyra sockerpiller.
Ughhh!
Ska ta upp det (igen) med psyk nästa gång jag ska dit.
Tänker inte äta dem längre.

Nä fan..trött kärring säger godnatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0