Anuströja.

Blivit bannad på Facebook i 24 timmar.
När man använder social media väldigt mycket/ofta så är det lång tid.
Men oh well,det kunde vart värre.
Och det var ganska längesen jag blev bannad.
Jag anstränger mig verkligen med att inte lägga upp sånt som kan sticka allt för mycket i ögonen på folk.
Men jag glömmer lätt att folk i allmänhet inte är hälften så öppna som jag är.
Nu handlade det om en T-shirt med ett fototryck av ett anus i närbild.
Vi alla har ett anus för fan.

Orka att nån liten fjant sitter där bakom skärmen eller med mobilen i handen,kollar bilden och väljer att anmäla,för denne blir så kränkt.
Istället för att scrolla vidare.
Haha,så jävla skrattretande.
Folk!

Jag vet faktiskt inte vad det skulle krävas för att jag skulle känna mig kränkt av en bild.
Är det nåt jag anser korkat,idiotiskt eller liknande så scrollar jag vidare.

Nu ska jag äta//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: kolin

Skön tröja, vart kan man köpa den?
K

Svar: Jag önskar jag visste!
Hittade den random på nätet.
Vill ha!
Starsprinkle

2016-09-12, kl 17:14:57
Skrivet av: kolin

Hittar jag köper jag två, vad drar du för storlek?

K

Svar: Haha du är för snäll! Skulle tippa på M.
Starsprinkle

2016-09-12, kl 21:38:50


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0