19 mil.

Mitt kolsyrade vatten var slut så jag knallade bort till OKQ8 efter att ha lämnat Leeloo på dagis.
Stormvarning klass 1 eller 2 här i Svealand,riktigt festligt...NOT!
Måste ha kolsyat vatten nu istället för PepsiMax,vanligt vatten funkar inte alls.
Kanske i nödfall med lite citron i.

När allt är stabilt..när jag känner mig trygg i att ha lagt ned Pepsi samt fått helt ordning på matvanor etc så ska jag ta tag i cigarettberoendet.
Men det är inte aktuellt ännu.
Sluta röka ska jag göra dock.
Majki varken röker eller snusar så det gör ju saken enbart mycket lättare.

Och på tal om den gossen så ska jag förhoppningsvis fara iväg till honom i påsk.
Det hänger på om Leeloo kan vara hos Henke & Spike hos morsan.
*hoppas hoppas hoppas*
Åka tåg 19 mil bort ungefär.

well,well.
Nu ska jag plocka undan barnens täcken från soffan och spela lite Sims 2 medans jag lyssnar på fina 'Rezurex'

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0