2 liter

Crap..igår kväll.
Skulle ut med Gottis på kvällen.
Tog på mig en keps för jag var ful i håret.
Spike trycker ned själva skärmen på kepsen över mitt ansikte (på skoj liksom) och jag känner hur jävla ont det gör.
Så börjar det rinna blod och då har min fina dermal lossnat :(
Fick fan lite panik.
Svor o hade mig o sprang in i badrummet för att sätta på en kompress.
Ut med hunden en snabb sväng sen in,rengöra både smycket och hålet och försöka pilla tillbaka den.
Det var pilligt som fan då de är sjukt små.
På nåt jävla vänster lyckades jag iaf få in den till slut och kunde andas smått igen.
DAMN!

Har gasbinda o kirurgtejp över nu för att skydda den,och jag hoppas så inåt helvete att den stannar kvar där.

Vart iväg till dagis med Leeloo.
Sitter här nu o gör absolut ingenting,dricker mitt kolsyrade vatten.
och på tal om det.
Min kropp måste ju vara helt lyrisk o chockad över att helt plötsligt få dricka massa vatten istället för pepsi.
Förut drack jag MAX ett litet glas vatten om dagen,men oftast inte ens det.
NU - som igår då drack jag över 2 liter.
Shit liksom,vaddå skillnad.
Alla gifter säkert bara far ut ur kroppen.
Go hella,Go hella..You're soo good!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0