boostad självkänsla.

Wow,jag har hört från 3 olika personer idag att det syns att jag gått ned i vikt.
Det boostade självkänslan lite kan jag säga,helt underbart!
Bekant som jag gick förbi: -'Jag kände inte igen dig.'
Vän: -' Men hej,kände inte igen dig,du har blivit så smal.'
Granne: - Men vad har du gjort,ut med armarna.
(jag lyftar armarna utåt)
Du har blivit så smal,och så fin i ansiktet.

YAY!
Har även fått komplimanger från 2-3 olika pers gällande mitt hår bara idag,en av dem tyckte det såg så väldigt avancerat ut och undrade hur jag bärt mig åt ^^

Jösses,undrar hur gammal jag ser ut att vara egentligen.
Folk har så jätteolika syn på det hela.
Har fått höra att jag ser ut som allt mellan 23 och upp till över 30 *huga*
Well,well...Whatever.

Igår då.
Kände mig rätt deppig som jag brukar göra på mina födelsedagar.
Vet inte riktigt varför,kan inte sätta fingret på det.
Men det var jag iaf,dels pga just födelsedag sen lite smått och gott.
Något som värmde otroligt mycket iaf var att över 120 pers,kanske 130? grattade mig igår på facebook + bilddagboken :D

Under eftermiddagen kom min moder + lillebror Björn upp hit för att gratta och fika.
Hon hade vart underbart snäll och bakat massa smaskens såsom negerbollar,gifflar,fiffirutor och vaniljdrömmar.
Meningen var att jag skulle baka en tårta men jag sket i det pga deppskiten.
Det funkade så bra ändå.
Av dem fick jag en liten prydnadsflicka,Lacosteparfym,en mysig stor tröja att lufsa runt i hemma,500:- & gula tulpaner.
På morgonen fick jag en bunt fina teckningar av Spike samt små lerbokstäver som bildade orden ' Älskar dig'.
Supersött.
Och jag blev massa glad för allt!
Så fikade vi och lite senare tog vi oss allihopa en promenix bort till Nytorget för både jag och Björn skulle ha cigg
Mysigt att knalla allihop :)


Känns nu som jag gått upp flera kilo bara pga fikat igår,känner mig helt puffig,uhh!

Nej,nu ska jag spela lite Sims 2 om jag orkar,snart sängen.

nattinatt//HellA



Fler bilder finns i min bilddagbok och dit kommer du genom att klicka HÄR!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Thina

Men det syns på bilderna att du har gått ner! Och ditt hår är skit snyggt! Man ser ju verkligen färgen i solen :-) Den färgen är sjukt fin!

2011-04-06, kl 12:28:37
Skrivet av: Petra

Förstår nog hur du känner angående födelsedagen.. Brukar också bli deppig när jag fyller år, men vet inte varför.. konstigt som fan o jobbigt, men inte lätt att göra nått åt när man inte vet varför man känner så... :/ Hoppas du hade en bra födelsedag iaf!

2011-04-06, kl 21:22:40
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: KalsongMorsan

Vad fin du är :)

Men du har inga ärr på kinderna efter piercingarna va?

2011-04-09, kl 12:21:52
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Kalsongmorsan: nje,det syns inte särskilt väl.

Dock när jag ler har jag fått en underbar 'smilgrop' på vänstra sidan.

Vill ha det på högra med ju!

2011-04-09, kl 16:49:18
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0