Bröst & bitter.

Precis inkommen från sista hundpromenaden.
Nu var det lite kyligt ute så det satt inte helt fel med jacka och luvtröja :)

Tog bussen upp på byn med barn och hund efter lunch.
Riktigt varmt ute.
Redan vid 10 på morgonen hade det hunnit bli varmt,sen blev det som värsta sommardagen.

Efter att ha vart inne en snabbis på Ica knallade vi bort till Emil på Universe Tattoo.
Snackade lite smått,han måttade mitt bröst och ritade lite på mig.
Min gaddning kommer nog bli asbra har jag en känsla av.
Sen hur länge jag pallar sitta är en helt annan femma.
Kommer väl säkert börja böla som sist efter 4,5 timma.
Hahahaha.
Får veta i veckan när jag får tid.
Whoop whoop.

När vi var klara där gick vi till Ica igen för jag glömde lite skit,så ta ut lite pengar till Leeloos hojj och sen vänta på bussen hemåt.

Hemma svullade jag knäckemackor med makrill.
Omnomnom,det var för längesen jag käkade det.
Undebart gott.
Fisk = uuuunderbart!

Under kvällen var min lillebror här...
Vi allihopa knallade bort för att köpa Leeloos cykel.
Hon blev så överlycklig,den var ju rosa och allt hon kunde drömma om typ ^^
Upptäckte dock på vägen hem att det var punktering på bakhjulet :(
Så jävla typiskt!

Har vart bitter idag.
Slog mig typ i eftermiddags eller nåt.
Jag har dels fått FÖR stor dos bråkiga,jävliga barn.
Cykeln var det ju punka på.Etc etc etc

Nej fan,nu blev klockan så mycket.
segt att blogga så detta har tagit flera timmar eller nåt.

nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0