Bröstförstoring!

WTF?
Drömde att en kompis som kanske hälsar på i helgen skickade sms till mig och frågade om jag gjort en bröstförstoring eller om jag skulle göra det för då ville han inte veta av mig.
Va faan,wierd wierd!
Hahahaha!

Sista skoldagen för Spikey idag sen är det påsklov.
Leeloo gick sista dagen igår,hon går ju bara på dagis 3 dagar i veckan.
Lilla damen och jag måste fara upp på byn idag och uträtta lite ärenden,annars inget direkt planerat.
Skulle behöva städa av lite,ja det blir nog bra.

Är på jakt efter ett par snygga pumps typ.
Sitter och gluttar runt på Tradera.
Finns så mycket fula skor så det är läskigt.
De som är spetsiga till exempel,hate it.
Så sinnessjukt fult!
Hittat flera par snygga men så självklart är de i strl 36 eller nåt,va faan liksom!

Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Star har påsklov från den 22/4! Weird..

2011-04-15, kl 08:06:33
URL: http://mansondusts.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0