Finaste presenterna!

Godmorgon!

Ska strax ta 4e koppen kaffe tror jag minsann,inte ett dugg bra men vad gör man inte för att vakna till liv.
*gääääsp*

Igår förmiddag kom ju Fredde för att hämta sina sista grejer.
Var faktiskt en hel del kvar vilket man såg när man plockat ihop allt.
Hela hans bil blev fylld,både baklucka och baksäte.
Här hemma blev det lite mera yta,skönt som fasen.

Vi tog en kaffe innan vi började plocka och bära,pratade lite.
Han har det tufft,riktigt tuft,men mer om det skriver jag inte out of respect!
Hoppas han får må bättre snart!

Blev klara precis tills jag skulle hämta Leeloo på dagis så jag och Gottis åkte med i bilen.

Under kvällen skulle Majki komma,så jag lovade att möta honom halvvägs,dvs typ vid Statoil.
Det regnade och blåste..ja,det var riktigt jävla burrigt.
Hans far ringde mig och sa att han skulle bli några minuter sen och fine,det gjorde ju inget.
Men tiden gick och gick,vi frös mer och mer.
Träffade på två vänner under tiden så man slog ihjäl en liten stund iaf då man inte tänkte lika mkt på kylan.

well,well.
Självklart hade batteriet i Majkis mobil dött så jag kunde inte nå honom och nu hade jag o vovven stått utanför Statoil i ungefä 40 jävla låååånga minuter.
Var kall ändå in i benmärgen tamefan,så jag messade honom i hopp om att ha skulle sätta på mobilen och hinna se det innan den dog igen,så knallade vi hemåt.
Gick snabbt som fasen för att få upp värmen.
Och se på fan,när jag precis kommit innanför dörren och tagit av mig jackan så plingar det på.
Vem står där om inte Majki?
HAHA,WTF liksom.
Han måste alltså gått nästan bakom mig hela tiden utan att varken han eller jag sett/fattat det.
Duktiga idioter ^^

Han hade med sig födelsedagspresenter till mig ^^
Hihihihi!
Jag tyckte jag skulle få dem på måndag men han var så exited och ville ge mig nu,så fine...appselut,jag hade ingenting att säga till om.
Först fick jag en überfin vit plugg till örat 'Stewe Haworth' som designat den,och honom älskar jag ju ;)
Superfin är den.
Lite större än min nuvarande storlek så får se om vi ska skära upp örat lite litegranna bara.
Det återstår att se.


Och så fick jag en superfin bomberjacka med bajsfina mönster.
jag blev helt till mig.
De grejerna är nog fan bland det finaste jag fått tror jag!
Jag blev så glaaaaaaad!
Bilderna gör dock inte jackan rättvisa,fyrtio ggr finare i verkligheten.

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0