förstora min penis.

443 mail i skräpposten och jag tycker inte ens det var SÅ längesen jag rensade.
Jävla skitpost.
Mail som handlar om precis allt från att jag vunnit en miljon & förfrågan om att förstora min penis till lugnande piller och andra idiotiska bjudanden!

Oh satan vilken underbart skönt kvällspromenix jag o Gottis tog förut.
Så härligt behagligt ute.
Knalla i mjukisbrallor och bara luvtröja,frös inte ett dugg.
Bara njöt i fulla drag,hade kunnat gått hur länge som helst om det inte vart för att barnen satt inne och väntade på mig.
Det har vart 17 grader idag!
Det ni!
Ohhh,underbara vår..
Säger det igen - den mest fantastiska årstiden :D
Det e så mkt vår att jag fått in flertalet äckliga,vidriga små myggor idag.
Och så såg jag en humla eller två.

Blev inget Annafikande idag.
Jag var skittrött och hon med tydligen,så vi sköt lite på det hela.

Nu har jag vart utan PepsiMax i hela 9 dygn.
inte tatt en endaste liten klunk.
Vill inte ens se åt den underbara drycken när jag är och handlar.
Jag undrar när det extremt jobbiga suget ska försvinna.
Jag blir galen.
Snacka om att känna sig som världens knarkare/alkolist.

Nu ska jag ta mig en dusch och smörja in mig så jag luktar yummie.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: tres

du är super duktig :D sånna drycker är vekrligen skit, jag är så sockerberoende och jag varit ifrån socker några timmar nu, jag försöker sluta med det..är äckligt beroende av choklad och godis.

2011-04-12, kl 10:22:07
URL: http://lillamami.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0