Mitt hjärta.

Nyss vart iväg till Lidl med barn och pinscher.
Hade fan varken mjölk eller behövligt kolsyrat vatten.
Rätt skönt ute idag med men inte som igår.

Nu lyssnar jag på 'Tiger Army' och tänker på att det i förrgår faktiskt var en månad sedan Majki kom hit första gången.
En månad sedan jag första gången fick smaka hans underbart fina läppar.
En månad sedan  jag fick mysa i hans varma famn.
En månad sedan mitt hjärta började bulta stenhårt!
LOVE IT!
Längtar sjukt mycket tills vi ses nästa gång.
Tiden går extremt långsamt ibland!
Och ja,vi är tillsammans.
Er nyfikenhet kan stillas kära läsare :D
Antar det blir följdfrågor,so shoot,hehe.

Skulle ju egentligen sitta under nålen nu,men nixpix.
Fick sms igår av tatueraren,han var tvungen att avboka pga lite personligt grejs.
Det SUGER så hårt!
Jag som peppat så inåt helvete för det.
Men,men...Inget att göra åt saken.
Triiiist!
Ska höra av mig till honom imorgon för en ny tid.
Hoppas det inte dröjer allt för länge,vill ju påbörja min fina chestpice.
NU - helst igår ^^

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Linda

Hur har du råd med allt sånt? jag har ju ingen aning om vad det kostar, men jag tycker det låter dyrt, men jag kan ju ha fel:) Sen ser jag inga fel i det du gör, alla e vi olika (som tur e) o gillar olika saker, så det var absolut inget nedlåtande jag menar, jag e ju shoppingberoende ist.

2011-04-12, kl 16:23:22
URL: http://lilla-damen.bloggagratis.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Linda: hade jag inte fått kompispris så hade jag aldrig någonsin haft råd.

2011-04-12, kl 17:49:10
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0