Myrraolja

Och så var det onsdagskväll.

Jag har tittat lite på 'Greys Anatomy' och kletat på myrraolja på mina naglar.
Nån som har erfarenhet av sån?

Jag vann nämligen 150:- i varor hos Depend på facebook och då valde jag olika nagellack.
Trodde den gula där till vänster var just lack men så såg jag när det kom igår att det var olja.
Ska visst vara bra mot naglar som skivar sig,går av,det ökar tillväxten..bla bla bla.
Så det var ju bra ändå för min del.
Mina delar sig alltid.
Well,well.
jag som är så smart trodde det skulle torka...typ som lack,så jag kunde måla nån färg ovanpå sen,men duuuuuh,det är ju olja - dvs det torkar inte.
Så jag masserade in det över varje nagel samt nagelbanden.
Jaja,det var nog nagelpratsgrejsimojs.


Sov i förmiddags tills 12 typ,sen hämta Leeloo.
Hem och dricka kaffe.
Plocka ihop tvätt och knalla ned i tvättstugan klockan 15.
Så det är vad jag gjort under eftermiddag/kväll.
Blev härligt nog bara 4 maskiner idag,de sista två var inte ens helt fulla.
Yeaaah!
Så jag var klar redan vid 20 typ och då hade jag inte stressat och så.

Nu ska jag ta ut Gottis på sista promenixen,en snabbis eftersom båda kidsen ligger och sover gott.


Back tomorrow//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Dizzy

Jag har testat det mesta, bla myrraolja till mina naglar. Men dom går ändå av, spricker i kanterna osv, så fort dem blir "för långa" :/

2011-04-07, kl 00:18:33
URL: http://dizzyj.blogg.se/
Skrivet av: Thina

jag köpte ett kitt som skulle stärka naglarna och där ingår den oljan, men jag vet inte om jag märker nån skillnad..möjligen att man inte är så torr runt naglen. men går sönder gör dom...

2011-04-07, kl 17:49:26


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0