Paket & skabb

Daaaamn vad skönt.
Har dammsugit och skurat golven nu under kvällen.
Var nog fan ett tag sen jag skurade sist för vattnet var ICKE så genomskinligt när jag var klar,hehe.
Har inte haft nåt mopphuvud nämligen.
Det jag har luktar inte gott och hur kul är det när man ska göra rent så stinker det mer efteråt.
Well..not so fun.

Holy crap,båda ungarna är inne på Spikes rum,de har vart där inne nu i säkert 30-40 minuter utan att de härjat på varandra.
WOOOW,det är rätt amazing kan jag lova.
Känns som de bör börja när som helst,haha.
Och jaa,de är vakna fastän klockan är mycket och det är för att det är helg nu.

Vart upp på byn idag tillsammans med morsan,Leeloo & Gottis.
Vi knallade runt i stormen medans mor skulle uträtta några ärenden på ställen vi inte orkade följa med till.
Det var kallt!
Inte ett dugg häftigt.
Sen in på Ica för att handla lite smått samt hämta ut paket.
Det ena var skorna jag beställt och det andra var från Cim.
Hihi,jag garvade när jag kom hem och öppnat det.
Det innehöll nämligen detta *pekar på bilden*
Samt med en text som löd typ : "Grattis på 27års dagen Hella & grattis Majki"
HAHAHA,underbart!
Tack,tack,tack snälla stumpan min <3


Träffade en kompis och hennes hund uppe på byn.
Hundarna var glada att se varandra och lekte ihop i kanske 5 minuter eller nåt sånt.
Hennes hund skulle ned till veterinären pga nåt knas med örat/öronen.
Nu visade det sig att det var öronskabb samt svamp.
Jag är skitnojjig nu att Gottis ska ha fått det.
KUK!
Nån som vet hur pass skiten smittar?
Får hon det så får katterna det och jag blir helt ruinerad..
Skulle inte förvåna mig om Omran med skulle bli smittad.
Lär ju inte bli billigt isf.

Nej fan,nu har detta inlägget tagit skitlång tid,springer fram och tillbaka från datorn hela tiden ^^
Fortsätter imorgon istället.
Nattinatt//hellA

Just ja,länken till min bilddagbok finns nu till höger under 'favoriter' ifall någon missat det.
Lagt in massa bilder idag.
ta en titt vettja!


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anna

Du har inte tänkt på att försäkra djuren?. På så vis slipper du betala så mkt vid vet. besök!. ;-)

2011-04-09, kl 14:40:19
Skrivet av: Eriiza

Hehe, sköna födelsedagspaket ! ;D

2011-04-09, kl 16:30:54
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Skrivet av: Starsprinkle

Anna: jodå,Gottis är försäkrad ,inte katterna dock.

2011-04-09, kl 16:48:13
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Vilka underbara lår du ser ut att ha ;) Hoppas vi får se lite bilder utan byxor snart!

2011-04-09, kl 18:20:59
Skrivet av: Anna

Försäkringens självrisk kostar mer än "vanliga" vet. besök. Här i stan kostar besök tex. vid skabbkoll 300kr och medicinen man får har ja för mig kostar ca. 100kr.

2011-04-09, kl 21:12:43
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se
Skrivet av: Hanna

Herrejävlar det var billigt.

Vi fick betala 900 för besöket och 500 i mediciner.

men då är det mediciner för två katter och en hund.

Apdyrt.

2011-04-10, kl 11:59:05
Skrivet av: Anna

Aa, det priset ja skrev är för en katt självklart :)

2011-04-10, kl 15:18:42
URL: http://www.mittlivminkamp.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0