PepsiMax och tänderna.

Så var födelsedagen nästan slut.

Majki for hem efter lunch typ och nu dröjer det lite tills vi ses nästa gång.
Blaaargh!

Sitter här med mitt kolsyrade vatten och lite 'Demented Are Go' i högtalarna.
Är så djävulskt sugen på PepsiMax men nixpix,jag skall icke!
3e dygnet för fan!
Något som är otroligt underligt är att sedan jag la ned Pepsin så har jag fått ont i tänderna,det är enbart konstigt.
Makes no sence at all!
En bekant är tydligen med om samma sak varenda gång hon försöker sluta dricka läsk,då gör käften ont.
WTF liksom?
Har gjort ont i tänderna och tandköttet i tre dagar nu.

Nej fy fasen vad trött jag är.
Tror jag får fortsätta inlägget imogon istället.

Nattinatt//Hella 27 år XD

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0