Hulken

Har redan druckit massa kaffe men satte igång bryggaren igen.

Känns som jag ätit lite för mkt sista tiden,så jag vågar inte riktigt ställa mig på vågen xD
Kanske är lika bra att skita i den för om jag känner mig själv rätt och den visar lite mer så går jag sen runt och känner mig jättetjock.
Så ja,jag skiter i den.
Har nog blivit lite för många knäckemackor sista dagarna you see.
Jaja..

Idag hade vart en perfekt dag att städa av ute på balkongen men det går icke för där står min hörnsoffa i tre delar och den får jag omöjligt bort själv.
CRAP!
Ibland hade det vart fint att vara lite Hulken av sig.

Istället får jag väl dra mig upp på byn.
Ska hämta ut kidsens dojjor som kommit.
Skulle gjort igår men glömde totalt bort det....
Ovanligt ^^

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0