Björnbär och skrålande.

Blev klar med tvätten för typ 45 minuter sen,lovely!
Så har nåt jävla spån snott med sig sopskyffeln,det är ju jävla bra!
Tack liksom.
ASSHOLE!
Så jag sopade bara in allt skit från golvet intill sopsäcken...jag tänker inte stå där och skrapa med händerna liksom.

Så blev det 100 'likes' sen.
Nu går jag runt o funderar för fullt på vad jag ska sjunga för låt.
Kom mer än gärna med förslag.
Men inte som Sandra som pratade om någon låt av ÄckelCarola,eller som Mikael med FulOrup.
OH LORD!
Har iaf lovat att spela in ett klipp där jag skrålar innan veckan är slut.
Jag kommer dö av skam,hahaha!
Men det är lite kul ändå.

Idag skulle egentligen jag och M firat 5 månader ihop om det inte blivit så knas som det blev.
Fan,jag vet inte hur man gör när man blir tillsammans igen sådär.
Räknar man det nya datumet eller det gamla eller ett nytt...?
Jag har ingen aning,haha.

I förmiddags bakade jag mjuk kaka med färska björnbär som plockades här på baksidan igår.
Leeloo ville hjälpa till och sen hakade även Spike på,men han knallade runt i bara kallingar så honom fick jag inte fota ^^
Bara den lilla blonda posern ^^
Så ringde vi mor min o sa åt henne att knalla hit o fika vilket hon gjorde.

Här kommenterar du:
Skrivet av: pernilla

Jag skulle nog räkna från det nya datumet, eftersom ni haft andra partners där imellan,

2011-08-11, kl 17:52:24
Skrivet av: Starsprinkle

Pernilla - ingen av oss hade partners därimellan.

2011-08-11, kl 20:21:01
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: SiggeHill

Låtförslag: Fireflies av Owl City. Är sådär lagom svår att sjunga ;-)

2011-08-11, kl 22:00:44
Skrivet av: Johanna

Jag och min egen M räknar från det första datumet trots att vi hade lite knas där på mitten nånstans när vi inte var ett uttalat par.

2011-08-12, kl 21:48:22
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Skrivet av: Sanni Ngen

jaha var är låten du lovade?

2011-08-15, kl 12:33:02
Skrivet av: Anonym

Sanni : Den kommer,dröjer tyvärr lite längre än jag lovade.

ber om ursäkt för det,men mår inte bra.

2011-08-15, kl 14:18:43


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0