Kinky porrande.

ca 22.30
Jag och Spike följde med Majki till tåget tidigare ikväll när han skulle fara hemåt till Trollhättan igen.
Han kom i torsdags om jag inte nämnde det,
Sen cyklade vi bort till Ica,köpte lite behövligt och icke behövligt och cyklade sen hemåt.
Det var skönt med en liten cykeltur bara jag och sonen.
Leeloo är fortfarande med far sin you see.

Imorgon är det skola för Spikes del.
Sommarlovet är slut,tillbaka till vardagen och alla rutiner.
Både skönt och icke skönt.
Leeloo får börja så snart Henke far uppåt igen,vet dock inte riktigt när det blir.

Jaha,då ska vi se.
Vad vi har haft för oss då.
Baby kom i torsdags som sagt.

Men innan dess var jag och Spike uppe på byn för att handla lite,så tog vi en fika med Robin.
Han var nyvaken och törstig.


Hade ordnat med barnvakt till Spike både den natten samt fredagnatt.
Det var första gången som jag och Majki var helt ensamma utan kids här hemma.
Det resulterade i massa kinky porrande som jag inte kan skriva om här eftersom jag antar att de flesta av mina läsare inte är så skruvade,eller iofs.
Kanske bara mina fördomar som spökar .... ^^

Utöver det matade vi småttingormarna och slappade.
Vet inte om jag nämnt det..
Köpte två små mjölksnokar av Robin här i veckan.
De har fått bo här fram tills idag då de flyttade hem till Majki.
Han döpte dem till Helen & Viktor,hahaha. ^^ ♥

Lördagen blev slappisch med film samt alkohol.
Jag drack på tok för fort o shit vad full jag blev.
Slocknade typ tio minuter innan vi hunnit se klart 'Resident Evil' som jag inte sett,fan då!
Och då var klockan typ 21.
Sen vaknade jag till och fick springa in på muggen o spy.
Oh lord,jag kan ju säga att jag inte lär vara så sugen på kir nu på ett tag.

Söndag - bakis och riiiiktigt seg dag.
Svullade pizza och kollade på typ hundra filmer eller nåt :p
Och idag har det med vart massa film och sånt.
Kollat på bland andra Titan AE,Grown Ups,Resident Evil....och ja,massa fler allt som allt,bara för det står det stilla just nu.

Nu är klockan nästan 24 o jag ska krypa ned under täcket tror jag närmare bestämt.
Återkommer imorgon.
Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

usch, du har en offentlig blogg, tänk om någon förälder läser och berättar för sitt barn, och tänk om det barnet får fram till nån av dina ungar och säger att du ordnat barnvakt och höll på med massa kinky porr. du skulle inte få ha dina barn!!!

2011-08-22, kl 06:59:41
Skrivet av: Eve

Åh synd att du inte berättar om porrandet :) Eftersom jag inte alls är "lagd" sån själv vore det sjukt intressant men man fattar om det samtidigt är privat.

2011-08-22, kl 10:11:21
Skrivet av: Starsprinkle

Anonym - Lilla vännen,spelar ingen roll hur mycket kinky shit jag håller på med,jag får ha mina barn iaf.

Hur tänker du egentligen?

2011-08-22, kl 14:32:42
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: MansonDust ~ nybliven 4-barnsmamma <3

Anonym, varför skulle nån annan förälder läsa det & BERÄTTA för sitt BARN?? :bigeyes: Då är det väl för fan DEN föräldern som inte borde ha barn, haha!

2011-08-22, kl 14:38:29
URL: http://mansondusts.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

men alltså om nu Hella vill springa runt naken med sitt kinkyporrande i hemmets ljuva vrå, är det inte bättre om ungarna inte är hemma då??

2011-08-22, kl 14:46:49
Skrivet av: Anonym

hoppas soc ingriper

2011-08-22, kl 15:40:42
Skrivet av: Malin

Alltså jag kanske är efter men vad hände med hunden? Gottis? :-)

2011-08-22, kl 16:00:28
URL: http://onewayforward.blogg.se/
Skrivet av: Emma

Klart vi vill läsa om snusk ;) Fixa en snuskblogg, Go HELLA! :)

2011-08-22, kl 16:59:33
Skrivet av: Anonym

stackars barn....:´(

hoppas de ALDRIG läser denna blogg...

2011-08-22, kl 17:46:09
Skrivet av: Emma

Anonym; Fick du inte lära dig läsa i skolan? Det står ju klart och tydligt att Leeloo var/är med sin pappa och att Hella hade barnvakt åt Spike både torsdag- och fredagkväll/natt..med andra ord så var alltså ingen av ungarna hemma!

2011-08-22, kl 19:30:56
URL: http://ecbw.blogg.se/
Skrivet av: M Valette

Lustigt folk det finns. Tycker nog att anonym ska välja att läsa någon annan blogg om du blir så negativt påverkad av den här <3

2011-08-22, kl 21:32:26
Skrivet av: thina h

du anonyma människa, hur tänker du egentligen? att ha sex är inte olagligt. om barnen inte e hemma får hella knulla på vardagsrumsgolvet om hon vill, det e lixom inga problem.

herregud, pryda människa!

men hellas ungar kommer iaf inte växa upp till pryda fanskap som du, eftersom deras mamma fattar att sex är en lika naturlig del av livet som att gå på muggen eller äta mat.

2011-08-22, kl 23:35:58
Skrivet av: Gurkan

hahahahahaha jag är chockad att folk är så jävla trångsynta år 2011 !!:bigeyes:: och hella min vän jag är inte lättchockad som du vet. :cool: säger bara en sak. om ni nu stör er så jävla mycket så ge fan i och läs o bli upprörda o vips så är era problem lösta eller hur.

2011-08-22, kl 23:57:16
Skrivet av: anniz

anonym kanske är avundsjuk för att hon själv har det torrt down there.. ;-P

2011-08-23, kl 01:43:34
URL: http://alifewithoutme.wordpress.com
Skrivet av: Jag

håller,med skaffa en snusk blogg så vi får läsa!

2011-08-23, kl 02:04:48
Skrivet av: KalsongMorsan

Vadå, ska du starta en snuskblogg? :P Säg till var haha för jag vill också läsa isf!

2011-08-23, kl 09:42:05
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

Däremot så får vi ju hoppas att din son INTE jälv är inne på internet och läser din blogg för sådana detaljer om sex & snusk är det INGET BARN i hela världen som vill eller bör höra/veta om sina föräldrar. Sen kan man säga åh sex är naturligt bla bla bla-

men tänk själva,inte hade väl ni velat fått reda på några detaljer om era pärons sexliv? uek uek.:bigeyes::bigeyes::bigeyes:

Det kan man undanhålla faktiskt.

2011-08-23, kl 10:34:12
Skrivet av: Thina

så känsliga folk är,,,du skrev ju inte ens ut vad ni gjorde,,,så även om spike läser så säger det ju inte mycke,,,



Det är väll snarare så att det säger något om annonyms fantasi..:rolleyes:



Jag tycker onekligen åxå att du skulle ha en snuskblogg, du gör oss ju nyfiken!



2011-08-23, kl 15:37:16
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Skrivet av: Petra

Klart du ska ha en snuskblogg!!!! Vi vill ju veta ju!! ;-) O du... va inte så säker på att det inte är många av dina läsare som också uppskattar lite kinky porrande som sagt.. :-P

2011-08-23, kl 19:51:29
URL: http://mylifemychoices.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

förlåt men jag tror att vissa missuppfatta det jag skrev "men alltså om nu Hella vill springa runt naken med sitt kinkyporrande i hemmets ljuva vrå, är det inte bättre om ungarna inte är hemma då??" med det menade jag det ÄR bra att Hella hade barnvakt när hon nu skulle ha mys med sin majki. Alltså ungarna var inte hemma= BRA! är det klart?

2011-08-23, kl 20:54:57


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0