Korsettpiercing?

Shit vad låg jag var igår,större delen av dagen.
Blaaaargh!
Min störda skalle jävlades med mig utav bara helvete.
Bättre idag som tur är :)

Har dock haft världens tråkdag.
Vart sådär uttråkad så det gått över gränsen så jag istället inte haft lusten att göra ett dugg.
Morsan o lillebror kom hit och tråkade med mig,lite trevligare iaf.
Sen kom Marie på en kaffe.

Nu under kvällen har jag iaf fått lite gjort såsom att skura badkar,toaletter och handfat.
Halleluljah!

Får se hur länge till jag kommer kunna ha kvar min 'Madison piercing'.
Det vill säga,den som sitter i halsgropen.
Oftast migrerar såna piercingar,det var jag mycket väl medveten om redan när jag gjorde den såklart.
Men jag hoppas jag kan ha kvar den lite till,love it.
Men den har smått börjat vandra utåt.
Så förbannat snygg.

På tal om piercings så blev jag tillfrågad för lite sen att göra en korsettpiercing.
Ni som inte vet vad det är får googla.
N ville ha bilder på en sån i sin 'portfolio' nämligen.
Det är galet vackert!!!
Dock tar man ur den efteråt.
Well,well.
Får se om det blir av eller inte.
OM den blir av så måste jag passa på att ta massa vackra bilder på ryggen,det är fan konst på hög nivå ♥♥♥

Nu ska jag tvätta av Leeloo som är i badkaret med sin bror.
Kors i taket,andra gången de badar tillsammans utan att bråka :D

//Hella


Här kommenterar du:
Skrivet av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Åh det tycker jag du ska göra, skit snyggt ju och det känns som en sån grejj man bara måste göra någon gång :)

2011-08-15, kl 00:49:06
URL: http://neccin.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0