Måste vänja mig.

Första dagsidagen avklarad.
Ny avdelning,nya fröknar etc.
Jag tycker det är jobbigare än Leeloo.
Inte med avdelningen men med nya fröknar,visst jag typ känner de,men de på förra avdelningen kände jag verkligen och tyckte såååå mycket om.
Fast hela Leeloos dagis är suveränt.
Måste bara vänja mig ^^

Hon har iaf haft en jättebra dag :)
Skönt skönt.

Jag tycker om att det är kyligt på morgnarna nu.
Tycker massa om att jag kan ha på mig min luvtröja och det känns behagligt,varken varmt eller kallt!

Nu vänta tills Spike kommer hem,fixa till mig sen knalla bort till 'Familjens Hus' som startat igen efter sommaruppehållet.
Jupp jupp.

Och det var allt för nu.
Kommer nog ett inlägg lite senare oxå.

Over and out//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: sanna nilsson

En otroligt söt bebis!Hälsa mamman det!

2011-08-31, kl 10:01:14


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0