o-ring i hål.

Åh vilken superfin morgon det är :)
Har sovit bajsdåligt men har lyckats piggna till relativt bra ändå.

Min punchade läpp ville inte riktigt läka och var så jäkla spänd...
När M var här tyckte han jag skulle ta ur pluggen och downsize'a så hålet skulle kunna få luft och läka lite lättare.
Jag plockade fram en plugg som var 4 mm och började försiktigt trycka ur pluggen i läppen.
Det gick galet jävla supertrögt o jag trodde den typ vuxit fast där ett tag.
Sakta men säkert rörde den sig utåt iaf och till sist ploppade den ur o jag tog den i handen.
Tittade på den och vad ser jag om inte o-ringen (liten gummiring) som vi satte på direkt när hålet var nytaget.
Jag trodde ju att o-ringen hade hoppat av samma dag vi gjorde hålet och jag var nojjig över att jag skulle tappa pluggen....
Men så hade fanskapet åkt in i hålet.
Inte konstigt att det inte ville läka och inte konstigt att läppen var så spänd.
Struntade i att downsize'a,rengjorde plugg o hål sen satte i den igen.
Och daaamn vilken skillnad.
Så jävla skönt och nu läker det som det ska.
Jösses!

Här kommenterar du:
Skrivet av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Oj vilken tur att du fick ut den då :)

2011-08-14, kl 20:33:50
URL: http://neccin.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0