Testhålla bebis.

Var relativt trevligt på Familjens Hus idag faktiskt,jag brukar tycka det är jättetråkigt.

Jag hängde med hanna och 'stor Carro' medans barnen lekte för fullt.

Mia hade med sig hur mycket kläder som helst som skänktes till de som ville ha.
Vi alla rotade igenom,var rena julafton,hihi.
Jag hittade lite smått och gott såsom toppar,tröjor,en jacka,mjukisar etc...
bland annat denna underbara kjolen som jag blev lite kär i :)


Till käk blev det hemmagjord Lasagne.
Mia lagar alltid så gott krubb :)

Jag hittade en bebis som jag var tvungen att testhålla.
Men nej,ni behöver inte fråga om jag blir bebissugen för det blir jag inte.
Hannas senaste tillskott btw,lilla Viljah.



Spike ville inte följa med.
Så trist att han blivit "för stor" för Familjens Hus..
Iaf i hans eget tycke.
Well,well.

Nu ska jag tvätta av sminket,ta en cigg o se surra lite på msn I think.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mammatilltre

Hej! Har just rensat min dotters garderob och har en del urvuxna kläder, är det ngt du skulle vilja ha? Min dotter är född 03.

2011-08-30, kl 22:59:17
Skrivet av: starsprinkle

Mammatilltre - jaaaa,vore awesome!

Vore guld!!!

Bor du i närheten?

2011-08-30, kl 23:07:33
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Lowisa

Måste ju ändå fråga om det där med bebis då jag vet att jag var nyfiken när du var tillsammans med Fred. Så nu undrar jag om det eventuellt kan tänkas bli fler barn i framtiden? Vet ju att det var knas med Majki där, men antar att ni nu åtminstone hoppas på en framtid, så då undrar jag hur han ser på det, vill han ha barn? Vet att ni inte har träffats jättelänge, men man har väl alltid lite tankar om det hela, vare sig man vill eller inte, haha :)

2011-08-31, kl 00:05:42
Skrivet av: Mammatilltre

Nej, bor i Sthlm. Men jag kan skicka paket om du vill. (jag betalar)

Mejla din adress isf till [email protected]

2011-08-31, kl 06:53:47
Skrivet av: starsprinkle

Lowisa - det är sjukt svårt det där för min egen del.

jag vet verkligen inte,men det lutar mer åt nej än åt ja.

Majki vill dock inte ha egna.

2011-08-31, kl 08:26:22
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Så fränigt grönt det blivit här inne :D behagligt för ögonen så det är ett plus ;D ..

Fina bilder,du och dina barn är lika fina som alltid :)

Kram

2011-08-31, kl 22:52:21
URL: http://starchild88.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Charlotte

Jag har nog aldrig kommenterat här inne men läser varje dag- gillar din blogg nog mest för att vi båda har barn men i alla andra avseenden är totalt olika:-)

Hur som helst, ville bara ge mig till känna och säga att LeeLoo måste vara den sötaste ungen någonsin (förutom mina då hehe)!

2011-09-02, kl 04:28:30
Skrivet av: starsprinkle

Charlotte - nämen ÅHH,vad fint av dig.

Tack så mycket :D

2011-09-02, kl 16:32:39
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0