Första minnen

Mådde bättre igår :)
Men dock apatisk så jag fick inte mycket gjort.
Förhoppningsvis vänder det nu.
*hålla tummarna*

Igårkväll låg jag och tänkte på ens första minnen.
Vad har ni för första minnen?
Ett av mina första är när jag var 4 år gammal och blev påkörd av en bil så jag flög flera meter men skadade mig inte,fick bara lite ont i nacken.
Jag sprang rätt ut i vägen för jag skulle över till pappa på andra sidan efter vi vart och handlat uppe på Hallsberg.
Struntade i mamma som stod där med bebis lillebror i famnen.
Stackars tjejen som körde bilen blev helt förkrossad :(

Ett annat minne är när jag kanske var 5-6,jag vet inte.
Pappa hade hemma någon kompis som blev för full och jag tyckte det var jätteotäckt så jag sprang o gömde mig under mamma och pappas säng.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Elin

Mitt första är från när jag var typ 2-3 år, sprang mot en helikopter som stod på marken och blev omkull blåst :P

Skrivet av: Anonym

rätt åt dig

2011-08-17, kl 21:56:57
Skrivet av: Starsprinkle

OMFG,du är verkligen helt jävla störd i huvudet Anonym.

Hur kan det vara rätt åt en liten 4 åring att den blir påkörd?

Shit,sök hjälp för i helvete din patetiska lilla subba!

2011-08-17, kl 23:46:25
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

jag menade din apatism ditt skabb

2011-08-18, kl 09:02:22
Skrivet av: Starsprinkle

Åhhh det är min favoritanonym som är i farten igen.

Hej raring!

Du säger alltid såna fina saker till mig :love:

2011-08-18, kl 10:36:12
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

du är bara äcklig, usch.

2011-08-18, kl 21:28:36
Skrivet av: pilli

Men herre gud vilken människa denna anonym är.. Nu har jag suttit och läst flera inlägg som denna människa har kommenterat... ser ut som att det är samma om man kollar på stilen

H*n måste ju verkligen vara avis på dig Hella...

Hehehe skrattretande människa asså!!!

Men jag och måååååååååååååånga fler säger GOOOOOOOOOOOOOOOOOO HELLA!!! :love: :love:

Du är en UNDERBAR människa!!!!

Pöss på dig snuttan!!

2011-08-26, kl 21:18:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0