Don't like me?

Snart midnatt denna tisdag?
Ja,det e tisdag..tror jag.
Jo..

Denna dagen har erbjudit....Svettningar,plockande,diskande,matlagning,svettningar,utfodrande av djuren och allmänt pysslande med de flesta av dem,sagt hejsvejs till Henke som åkte hemåt,bokat tvättid,umgåtts med lillebror...etc etc.

Som vilken dag som helst med andra ord.

Imorgon blir det först att dra upp på byn med ungarna.
Måste hämta ut mina jäkla antidepp på Apoteket,sen in på bolaget en sväng I think,handla lite på Ica och sen fara hemåt.
Eftermiddagen tillägnas min tvätt,blir väl kanske 4-5 maskiner denna gången.
Hej och hå.

Gaddningen läker alldeles jättefint.
Saknar dock att ha på mig tutthållare ffs!
Gått utan massa dagar nu och jag får för mig att tuttarna kommer släpa i marken snart,vet att det inte är så men det är så det känns.
Längtar mkt tills slutet av månaden när vi ska fortsätta bygga på min überläckra chestpiece ♥
När den är klar ska jag nog påbörja fötterna.
Uhhh,ser inte fram emot det!

Och läppen läker låångsamt men säkert.
Svullnaden har gått ned men är inte borta och det fortsätter komma massa geggamojja ur hålet ^^


Nu är fan klockan snart ett så jag ska tvätta nyllet o lägga mig tror jag närmare bestämt,men först ladda kaffebryggaren.

Nattinatt//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0