Remain seated while ride is in motion.

Jag är helt ensam..såhär mitt i veckan och allt.

Henke var nämligen här med Leeloo en sväng i eftermiddags.
jag fick fetaste klängkramen av lillfisen,hur mysigt som helst.
Sen senare när de for tillbaka så tog han med sig Spike.
Så imorgon bitti kommer han strax innan skolan,så han kan byta om och så,blir ju jättebra.
Henke far nämligen hemåt snart,sen kommer de inte träffa honom förräns typ slutet av november eller december...nåt sånt.
Så det är bra att de umgås nu.

Klippte H's hår.
Alltid på egen risk när jag klipper folks hår vilket jag tydligt informerar dem om.
Jag vet inte vad jag gör,jag bara gör liksom.
Blev ju rätt bra iofs.
Före och efter:


Matade Tutts igår.
Hon äter med god aptit vilket gör mig glad :D


Nej fan,börjar bli trött nu.
Ska snart krypa till kojs.

Måste ju bara visa bästa skylten jag fick av Majki.
Den ska jag sätta på sängramen,där kommer den göra sig helt perfekt :D


//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Suzi

Hahaha skylten alltså...så jävla klockren :). En sådan borde fan ingå i varje säng ;).

2011-08-25, kl 12:20:12
URL: http://xhollywoodbabylon.blogspot.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0