Nördkärlek!

Sådär ja.
Rena barn ligger i sina sängar och slocknar förhoppningsvis snabbt.

Jag sörplar på lite kvällskaffe och kopplar av.
Har dock ett irritationsmoment och det är att jävla 'Sims online' på fejjan bara krånglar för mig.
Väntar på att de ska lösa det,vill ju spela det.


När Majki kom i fredags så fick jag order att springa in o gömma mig på toa,hahaha.
Så när jag sen fick komma ut därifrån stod det en rosa papperspåse på min sida av sängen.
hihi,jag öppnade nyfiket.
DAMN så glad jag blev!!!!
Det var inte bara en sak..inte två heller..TRE saker och jag blev precis lika happy för alla tre.
Ohh,you have no idea!
En underbar prickig klänning från 'Hell Bunny'.
Zombieknästrumpor.
Och till sist men inte minst en plugg till örat med en riktigt miniskorpion inuti.
♥♥♥
**Klad Chey**

Måste dock gå ned lite mer i vikt innan klänningen sitter bra,men det e najs,då har jag ett litet delmål där :D
Kommer bli superfint på mig sen om typ minus 5 kilo :D

När vi var inne i stan så gick vi in i världens underbaraste lilla nördaffär.
Batalj heter den (namnet är klickbart så kommer ni till deras hemsida)
Just fell in love I tell ya!
Massa skittuffa kläder,masker,vapen,samlargrejer etc etc etc.
Jag ääälskar nödar och nördiga saker!
Of all my heart.
Alltid gjort och kommer alltid göra!
Ska lätt in dit och handla i slutet av nästa månad.



Här kommenterar du:
Skrivet av: Martina

ja vet! jag vill också spela. jävla facebook! :-(

2011-08-29, kl 00:59:42
URL: http://sallyhoe.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0