förklara för mig?

Tog bort bilden på Spike hos tanläkaren för det var visst hemskt,men helt seriöst så förstår jag inte varför.
Förklara för mig någon?
Varför var det respektlöst av mig att lägga upp den på honom när jag först frågade honom om tillstånd (när vi kommit hem och medicinen slutat verka) och han godkände.
Why?

Här kommenterar du:
Skrivet av: Mats Pettersson

Ja. Vi blev lite upprörda vi grabbar på stationen. Men det kanske för att vi var torsdagsura. Det behövs debatt om detta!

2011-12-02, kl 08:27:37
Skrivet av: Fia

Kanske för att han inte är tillräckligt gammal för att förstå vidden av att publicera bilder på nätet?

När det dessutom är en bild där han är påverkad av medicin och texten säger hög.. ja men tänk efter lite.

2011-12-02, kl 08:56:34
Skrivet av: Starsprinkle

Fia - jag anser att man måste kunna skoja om allting och jag tyckte det var en kul grej.

2011-12-02, kl 09:26:14
URL: http://freakystarsprinkle.blogg.se/
Skrivet av: Malin

Men herregud det är ju halv töntigt att börja bråka om en sån sak. Det är DIN blogg där du lägger upp bilder och om folk inte gillar det kan dom ju kanske sluta läsa då... Tyckte kortet på spike var jätte rart iaf och om han ändå har gett tillstånd så borde fan dom surfittorna gå å hänga sig... För om man inte får lägga ut kort på en 11 åring som ett tillstånd så får jag väl sluta lägga upp kort på Wilma eftersom hon inte ger tillåtelse då... GAAAH fan för folk på morgonen.. puss på dig gamle granne

2011-12-02, kl 09:45:47
Skrivet av: Fia

Jo jag förstår det och håller egentligen med, men det jag menar är att det finns så mycket folk som vinklar och vrider på saker. Allt blir ju så tillgängligt på nätet. Just när det gäller barn sa tycker jag att man ska vara extra försiktig och tänka till både en, två och tre gånger innan man lägger ut bilder. Även om du har frågat honom så är ju inte så gammal än.

Hade det varit min son så hade jag med all säkerhet skrivit en liknande bildtext, men jag hade inte lagt ut den på nätet utan bara visat den för vänner som förstår humorn.

2011-12-02, kl 14:41:33
Skrivet av: Ullis Wessman

Jag tycker DU ska göra som du vill o du hade ju tillstånd av din son med så vad är det folk hänger upp sej på.... ser dom inte det skojsiga med det då har dom väl problem....



massor med kramar till dej underbara tjej.:thumbup:

2011-12-02, kl 16:00:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0